Si tu ai dreptate…

women
.


  1. Dacă știam că mă surprinzi la protest, mă coafam!
    Hahahaahhahhah! Nu trebuia să îmi dai șampanie! :))

  2. Vreau și eu acolo! 😉

  3. Lia

    Da, „G” is true, „women are not for decoration”… dar să nu uităm că ce este frumos şi lui doamne doamne îi place… că unele semene aleg să fie doar decor, este alegerea lor.
    Nu judec, îmi spun părerea, femeie fiind… dacă tanti care protestează ar avea o ţinută un pic mai îngrijită, ar fi mai convingătoare, aşa pare o muiere frustrată care-şi etalează neputinţa, eşecul… (la mine aşa ajunge această imagine)… până la urmă este vorba de echilibru, de o măsură în toate.
    Aşa că sunt de acord cu ironia celui ce a surprins „comicul” acestui tablou.

    🙂 Weekend fain!

***********************************************************************************************************************************************

