Christian Louboutin – un nume devenit renume

Continuam sa aducem in atentie povestile unor oameni de succes si realizarile lor. Astazi unul dintre cei mai cunoscuti designeri de pantofi de dama:
Christian Louboutin s-a nascut in 1964 la Paris. De mic copil a fost fascinat de incaltamintea femeilor poate si pentru ca a petrecut o multime de timp in copilarie, in compania mamei sale si a celor trei surori ale lui.
Ajuns la adolescenta, adesea facea schite ale unor pantofi de dama, pe cartile sale de scoala.
Dar ceea ce avea sa ii determine destinul a fost o vizita la muzeul African and Oceanic Art Museum. Aici el a vazut un semn care interzicea intrarea in muzeu cu pantofi cu toc. „Am fost cu totul fascinat de acest semn. N-am mai văzut niciodata pantofi ca acestia” a explicat el mai tarziu.
A inceput sa isi umple caietele cu propriile sale schite pentru pantofi de dama. De un mare ajutor i-a fost si o carte a lui Roger Vivier ce continea modele de pantofi schitate pentru Christian Dior, prin anii `50, pe care a primit-o de la un prieten
De pe la 12 ani Louboutin fugea de la scoala pentru a vizita piata de vechituri din Vila do Conde, sau viziona spectacolele celebrelor dansatoare din Paris, la ale caror spectacole patrundea in pauza pentru fumat, de unde nu se mai cerea verificarea biletului de intrare.
La 18 ani a fost exmatriculat de la scoala si doi ani mai tarziu a inceput sa lucreze pentru designerul de pantofi, faimosul Charles Jourdan.
El a devenit convins ca majoritatea femeilor sunt constiente de silueta lor si mai ales de picioarele lor.
A invatat putin la Academie Roederer unde a studiat cate ceva despre desen si artele decorative.
Dupa o calatorie de un an in Egipt si India se intoarce la Paris unde s-a daruit pasiunii sale pentru pantofi, lucrand incaltamainte pentru dansatoarele de la Folies Bergères. Spunea adesea ca nimeni nu stie sa poarte pantofii mai bine ca o dansatoare pe scena.
La inceputul anilor `90, Louboutin a lansat linia sa proprie de pantofi de dama.
Pantofii au atras privirile Printesei Caroline de Monaco, unul dintre primii sai clienti. A urmat Madonna care a purtat pantofi cu tocurile sale periculos de mari, in unele din videoclipurile ei. Aceste aprecieri au ajutat succesului sau international.
Acum sa vedem cum a aparut coloarea rosie pe talpile pantofilor creati de el.
In 1993, privind cateva mostre din incaltamintea desenata de el, a constatat lipsa de culoare si de viata a acestora. Privindu-si colaboratorea care in acel moment se pare ca isi colora unghiile, a luat din mana ei rosul de unghii si a colorat talpile unui pantof. Din acel moment totul a prins viata. Astfel rosul talpilor pantofilor Louboutin a devenit faimos devenind un brand. Asa cum spunea autorul lor, este ca si cum acestea ar vorbi si ar spune: urmeaza-ma!
Talpa de culoare rosie, este un simbol reprezentativ al brandului care insufla spiritul de feminitate si a dat viata unuia dintre cele mai cunoscute si mai ravnite branduri de pantofi de lux.
Astazi pantofii Louboutin, se gasesc atat in rafturile celor mai mari magazine de incaltaminte cat si pe catwalks in picioarele unor notabile celebritati ca Gwyneth Paltrow, Sarah Jessica Parker, Diane von Furstenberg, Kylie Minogue sau Catherine Deneuve.
Potrivit publicatiei The New Yorker, Christian Louboutin vinde mai mult de 500.000 de perechi de incaltaminte in fiecare an, iar costul unei perechi de Louboutins poate varia intre 400 dolari si 6000 de dolari.
Louboutin are magazine din intreaga lume.

Christian_Louboutin

Christian_Louboutin (1)

Christian_Louboutin (2)

Christian_Louboutin (3)

Christian_Louboutin (4)

Christian_Louboutin (5)

Christian_Louboutin (6)

, , , , , , , ,

  1. #1 by july on 01/04/2014 - 20:00

    Sunt draguti . Cand oi fi primar si-mi asfaltez strada, imi maresc salariul si tot imi cumpar o pereche ! Cee, numai Madona ! :)))

    • #2 by succesulpe on 01/04/2014 - 20:03

      Acesti pantofi pot fi un imbold suficient pentru a ravni la un salariu mai mare sau chiar ,cine stie, la functia de primar. Pe urma vezi tu cu asfaltarea🙂

  2. #3 by 9 on 01/04/2014 - 20:45

    Sunt frumosi dar nu sunt stilul meu. Asa ca nu ravnesc la ei.🙂

    • #4 by succesulpe on 01/04/2014 - 20:46

      Sunt convins ca ti-ar sta bine incaltata cu asa ceva🙂

      • #5 by 9 on 01/04/2014 - 20:48

        Nu zic ca nu-mi sta bine. Spun doar ca nu ma prea incanta ideea sa ma vad cocotata pe…catalige.🙂🙂

      • #6 by succesulpe on 02/04/2014 - 7:33

        Daca nu vrei, nu vrei si gata… 😆

  3. #7 by Mirela on 01/04/2014 - 20:56

    Desi nu pot sa port asemenea modele de pantofi, nu pot sa nu le apreciez frumusetea… iar combinatia de rosu cu negru e de mega-ultra efect.🙂 Nu ca negrul n-ar fi binevenit in orice combinatie, dar in cazul de fata e cum nu se poate mai nimerit.

    • #8 by succesulpe on 02/04/2014 - 7:35

      Louboutin spunea ca acesti nu sunt facuti pentru placerea femeilor ci a barbatilor… afirmatie pe care nu pot deloc sa o contrazic 😆

  4. #9 by Mitzaa Biciclista on 01/04/2014 - 21:43

    pantofii roșii. aceia îmi plac la nebunie!🙂

    • #10 by succesulpe on 02/04/2014 - 7:47

      Sa iti mai dau o idee? 🙂
      Uite o pereche… Gianvito Rossi

      pan

  5. #11 by Mélanie on 01/04/2014 - 23:06

    (re)cunoscut, apreciat, respectat – cam peste tot… mai ales în USA!🙂 acum 4 ani, l-am zarit la un cocktail organizat de-a amica ziarista (pariziana), 1,60m – care poarta numa’ „încaltari” de-ale lu’ Chris l’artiste(am citat-o!)…😉

    • #12 by Mélanie on 01/04/2014 - 23:09

      P.S. hummm… interesant c-ai abordat acest subiect feminin, dar stiu ca barbatii sunt atrasi de femeile „pe tocuri” cu talpa rosie…😉

      • #13 by succesulpe on 02/04/2014 - 8:01

        Stii bine ca aici este locul unde isi dau intalnirea, cele mai frumoase lucruri si cei mai frumosi oameni.
        In aceste conditii, cum puteam sa nu amintesc, macar in treacat, despre pantofii Louboutin? 😆

    • #14 by succesulpe on 02/04/2014 - 7:54

      Sunt convins ca a atras destule priviri, atat ale femeilor cat mai ales ale barbatilor🙂
      Imaginatia mi-a luat-o razna 😆

      • #15 by Mélanie on 02/04/2014 - 8:30

        imaginatia si gândurile sunt LIBERE, asa ca… go Gé, go!🙂 Chris est très gai, aussi… – adica vesel!😉 from me to you – because I like cranberries(caline?), the song and the singer:🙂

      • #16 by succesulpe on 02/04/2014 - 14:38

        Sa ne intelegem… eu vorbeam de amica ziarista 😆
        Now, revenons à nos moutons 🙂 Mi-ai facut o mare placere readucandu-mi aminte de acest grup.
        Imi aduc aminte ca l-am remarcat dupa ce am ascultat „Dreams” prin `90 si ceva 🙂

  6. #17 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 02/04/2014 - 6:57

    Imi plac pantofii cu prinderi pe glezna, din imaginea a patra, fiindca am gambele lungi si-mi pot permite o curelusa!
    In plus, nu au platforme, ceea ce ii face sa fie mai usori.

  7. #25 by racoltapetru6 on 02/04/2014 - 7:39

    De unde vedem cum picioarele femeilor pot îmbogăți pe unii și sărăcii pe alții!🙂

    • #26 by succesulpe on 02/04/2014 - 8:06

      Daca imi este permis sa vorbim despre picioarele femeilor, acestea imbogatesc pe toata lumea 😆
      Petru… cu incaltamintea este asa cum ai spus tu, mai… 🙂

  8. #27 by Bursucel on 03/04/2014 - 22:29

    😯
    Să-mi zici dacă pantofii roșii i-ai găsit sub masă, că de-aproape o lună îi tot caut și-i tot caut… și-i tot caut…🙄

    • #28 by succesulpe on 06/04/2014 - 20:33

      Da cine sa te stie ca tocmai tu ti-ai uitat pantofii. Acum ma intreb cum ai ajuns acasa, cu picioarele desculte. 🙂

      • #29 by Bursucel on 06/04/2014 - 21:19

        Păi, G…. nu pot să-ți zic decât că mi-s ușoară ca un fulg! Mai mult nu-ți pot spune nici dacă mă pici cu ceară roșie să-mi crească greutatea!😳

      • #30 by succesulpe on 07/04/2014 - 17:09

        Sa inteleg printre randuri ca te-a luat vantul, pana acasa😆

  9. #31 by danaiana on 04/04/2014 - 9:42

    Numai buni de dat în gropi. Şi cum pe strada mea nu-i nici o groapă, nu râvnesc la ei…
    Sincer, ultima dată când am purtat pantofi cu toc, m-a agresat o nebună chiar la birou. Colegii au pus incidentul pe seama pantofilor mei roşii cu toc obraznic. Aşa că de vreo 18 ani am renunţat şi la tocuri şi la culoarea roşie.

  1. Lindy hop… | La Fée Blanche

Puteti lasa un comentariu ...

