Pascal Chove – galeriile de vineri

Pascal Chove sa nascut pe 17 februarie 1963. El a studiat la Ecole des Arts Appliques Duperre din Paris cu Diploma si BTS in arte plastice. Pana in 1986, el a pictat numeroase picturi murale in Paris dar si in restul Frantei.
Dupa aceasta etapa, el a decis sa isi concentreze efrturile exclusiv asupra picturii.
Incepand cu anul 1997, lucrarile lui Pascal Chove au fost expuse , in numeroase expozitii internationale din America, Mexic, Olanda, Belgia, Japonia, Corea, dar si-au ocupat loc si in numeroase colectii particulare, a unor colectionari de arta.

Pascal Chove

Pascal Chove (1)

Pascal Chove (2)

Pascal Chove (3)

Pascal Chove (4)

Pascal Chove (5)

Pascal Chove (6)

Pascal Chove (7)

.


, ,

  1. #1 by july on 04/04/2014 - 20:12

    A reusit sa ,,prinda” pe panza ceea ce multi altii nu observa nici daca sunt la 1 m, senzualitatea .

    • #2 by succesulpe on 04/04/2014 - 20:20

      Nu numai ca o simte ci stie sa si o exprime pe panza si asta pentru ca Pascal Chove este cunoscut si ca un mare admirator al trupului femeii. Numai o astfel de persoana este capabila sa exprime astfel de trairi…😉

  2. #3 by 9 on 04/04/2014 - 20:27

    Penultima imi place cel mai mult.🙂 Abandonarea totala, as fi denumit-o.

    • #4 by succesulpe on 04/04/2014 - 20:38

      Este o abandonare, dar parca una impacata si cu promisiunea unei zile de maine, mai bune🙂

      • #5 by 9 on 04/04/2014 - 20:40

        Nu stiu daca nu abia acum incepe. Vad o dimineata de fapt pe chipul ei.🙂

      • #6 by succesulpe on 04/04/2014 - 21:47

        Daca privesc mai bine are un fel de atitudine de genul… Ce mi-o fi trebuit?😆

  3. #7 by Bursucel on 05/04/2014 - 0:28

    Să nu râzi de expresie, că nu-ș de unde mi-a venit gândul ăsta – efect de „fereastră” în copertă!🙂

    • #8 by succesulpe on 05/04/2014 - 5:26

      Ei bine, lasa pe mine tot greul… Am sa ma gandesc eu, de unde ti-a venittie gandul asta 😆
      Oricum ar fi, sa stii ca suna bine.

      • #9 by Bursucel on 05/04/2014 - 18:20

        Eu zic să nu te chinui cu gândul ăsta prea tare. Că-i sigur creația dovlecelului meu, altminteri cum?😆

      • #10 by succesulpe on 05/04/2014 - 20:29

        Aici ma oprisem si eu cu gandeala si mi-am spus:
        -Sigur este o scorneala a Bursucelului, nu se poate altfel 🙂

  4. #11 by racoltapetru6 on 05/04/2014 - 7:35

    Văzând aceste lucrări mă cuprinde o mare părere de rău că n-am și eu o țâră de talent în pictură! Ce superbe nuduri femeiești aș putea admira, pe viu!😉

    • #12 by succesulpe on 05/04/2014 - 20:18

      Dar Petru, asta poate fi chiar un avantaj… ia gandeste-te numai ca un pictor cu talent picteaza un nud in cateva minute. Tu ca un pictor incepator ai tot dreptul de a studia timp indelungat acele forme, pana sa ajungi la desavarsire 🙂

  5. #13 by Mélanie on 05/04/2014 - 15:06

    simply magnifique(s)… mi-au reamintit de cele pictate de Henrik Kinski si de unele sculpturi de-ale lu’ Rodin…🙂

    • #14 by succesulpe on 05/04/2014 - 20:21

      Pentru ca veni vorba de Rodin, iti promit o surpriza pentru data viitoare, Mélanie🙂

      • #15 by Mélanie on 07/04/2014 - 17:40

        🙂 merci d’avance! le baiser?… = sarutu’?!…🙂

        Sanguine – Jacques Prévert

        La fermeture éclair a glissé sur tes reins
        Et tout l’orage heureux de ton corps amoureux
        Au beau milieu de l’ombre
        A éclaté soudain
        Et ta robe en tombant sur le parqué ciré
        N’a pas fait plus de bruit
        Qu’une écorce d’orange tombant sur un tapis
        Mais sous nos pieds
        Ses petits boutons de nacre craquaient comme des pépins
        Sanguine – joli fruit
        La pointe de ton sein
        A tracé une nouvelle ligne de chance
        Dans le creux de ma main
        Sanguine – joli fruit
        Soleil de minuit…

        http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/01/05/laisse-moi-etre-ton-ange-de-mer-let-me-your-sea-angel/

Puteti lasa un comentariu ...

