Prostitutio in integrum

  1. #1 by 9 on 14/04/2014 - 17:30

    Orice are un preţ pe lumea asta, nu?😉

    • #2 by succesulpe on 14/04/2014 - 17:35

      Se pare ca pentru unii exista si lucruri ne pretuite 😆

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/04/2014 - 17:47

    Ah, ce frumos!
    Ti s-a ouat barza?
    Hahahahahahah!

    • #4 by succesulpe on 14/04/2014 - 17:49

      Sarmana a ramas fara oua. Barzaloiu i-a aruncat singurul ou si a si parasit-o 😦

      • #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/04/2014 - 17:51

        E măgar, nu bărzăloi! Ha!
        Mă duc să verific ce a făcut bărzăloiul meu! Sper că nu a fost o epidemie de părăselniță!🙂

      • #6 by succesulpe on 14/04/2014 - 17:56

        Hei, sa imi spui si mie ce-ti face barzaloiul tau. In mod niormal, trebuie sa faca cu schimbul la clocit ouale, pentru ca sa se hraneasca pe rand.

      • #7 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/04/2014 - 17:59

        Ai mei sunt ok! Tocmai clocește unul dintre membrii cuplului, nu-mi dau seama prea bine care dintre ei!
        Pare să fie bărzăloiul că e cam aricit că nu mai vine bărzălica. Presupun că e la salon, se pregătește de sărbători!

      • #8 by succesulpe on 14/04/2014 - 18:12

        Eu il inteleg. Crezi ca este asa usor sa stai acolo sus de sa te ia ameteala ? Stai sa vezi ce ciufuleala o sa-i traga barzalicii😆

      • #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/04/2014 - 18:16

        Vai de penele ei! Mai bine nu ar mai da paie pe epilat! Că o epilează bărzăloiul!

      • #10 by succesulpe on 14/04/2014 - 18:22

        Eu nu i-as recomanda epilarea. Vrei sa arate ca un struţ
        😆

      • #11 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/04/2014 - 18:23

        Hahahahahahah! Just! Nu știu de ce nu m-am gândit la un lucru așa de simplu!

  3. #12 by Camelia - Nicorina Edu on 14/04/2014 - 20:12

    Interesant articol! Ați analizat foarte bine perspectiva aceasta despre ceea ce se află în spatele unei iluzii de îmbogățire și în această lume. Culmea este că unii transformă în realitate această oportunitate, dar nu se numără printre creierele care compun, ci printre cele care profită…

    Ar da un echilibru demersul dumneavoastră, dacă am putea afla și opinia celor care și-au transformat blogurile. Cât de mulțumiți sunt și ce fel de satisfacții încearcă.
    Dacă ei se mulțumesc cu ceea ce primesc,atunci este un câștig, este efectul în urma responsabilității asumate privind o decizie proprie.

    • #13 by succesulpe on 14/04/2014 - 20:33

      Le-am observat intotdeauna o superficialitate in tratarea acestui subiect, care cred ca tradeaza lipsa de informatie. Partea interesanta aici este aceea ca dupa o minima informare asupra fenomenului, acestia continua sa-si pastreze decizia luata. De unde se poate trage concluzia ca fiecare om isi are un loc clar si precis in sinergia sociala. 🙂

  4. #14 by racoltapetru6 on 15/04/2014 - 8:52

    Parțial, mă simt și eu vizat de criticile de mai sus, deoarece am participat la două ediții ale competiției SuperBlog, la care n-am câștigat mai nimic, din punct de vedere material. Dar am învățat unele lucruri tehnice pe care altfel poate nu aș fi avut ocazia să le cunosc. Și nu-mi pare rău, fiindcă asta a fost dorința mea cea mai mare.

    • #15 by succesulpe on 15/04/2014 - 16:44

      Dupa `89 cei care au fost dati afara de la serviciu aduceau bomboane pe bat de la turci, cumparate cu 1$ kila si le vindeau fraierilor cu 5 lei bucata. O parte din cestia sunt astazi patroni de supermaket-uri si sefii copiilor nostri. Tot astia sau cei care s-au aerisit la creier pe afara, profita de ignoranta noastra si ne transforma in sclavii care sa le aduca bani. Multi bani! Noi am mai discutat pe marginea acestui subiect Petru. Pe mine ma irita foarte mult existenta unor fiinte care au abilitatea de a profita de inteligenta sau munca altora.

  5. #16 by Mirela on 15/04/2014 - 20:09

    Nu vreau sa te supar, iti dau dreptate in tot ce ai scris aici. Dar vad ce i-ai raspuns lui Petru un pic mai sus si trebuie sa-ti spun ca asta e de fapt capitalismul : cumperi ceva ieftin de undeva, adaugi cat vrei comisionul tau si revinzi altuia, cu scopul de a face profit. Daca pare pretul cam mare ai libertatea sa negociezi, ca nu e de vina cine cere, ci cine da bani, asta e modul cum functioneaza treaba. Dar daca romanu’ habar n-are si e gugustiuc adesea, desi trec deceniile de capitalism peste el…. a cui e vina ? Iar uneori pe prosti iti vine sa-i tragi pe sfoara chiar in viata de toate zilele, cand ii vezi cat de paraleli sunt cu realitatea, neintelegand nimic din nimic. Atat am vrut sa spun, pentru obiectivitate🙂 .

    • #17 by succesulpe on 15/04/2014 - 20:49

      Nici nu se pune problema sa ma superi prin ce ai de spus. Am deschis subiectul pentru ca sa il discutam si sa vedem impreuna cine castiga si cine pierde.
      Ca si concluzie… mi-ar parea rau sa stiu ca prietenii mei sunt perdanti doar pentru ca nu vor sa creada ca cineva ii foloseste. Am sa spun doar ca cine are urechi de auzit sa auda stiind ca oricat as putea de bine sa demonstrez inselaciunea la care sunt supusi bloggerii, nu voi fi ascultat.Fiecare trebuie sa inteleaga singur. Intre timp altii prospera.
      Aici nu ai ce si cu cine negocia. Aici ajuti gratis ca altii sa prospere tot mai mult.

      • #18 by Mirela on 15/04/2014 - 20:55

        Aici da, la referirea ta din postare. Eu ziceam insa de cei care aduceau „ciunga” si tricouri de la turci in anii 90. Mugurii capitalismului, cum ar veni. Unii si-au investit banii cu cap (si cu folos), altii i-au tocat si i-au terminat, iar altii s-au asociat intre ei si au realizat diverse afaceri, mari uneori.
        Si in toate este, pana la urma, un fel de lege a junglei, supravietuieste cel mai bine adaptat, uneori pe spezele altora din specia lui. Darwin curat😀 .

      • #19 by succesulpe on 16/04/2014 - 4:33

        Subiectul capitalismului ma intereseaza doar in masura in care trebuie sa invatam cum sa ii facem armonios fata. Ca si concluzie generala, nu poate exista capitalisti fara capital si nimeni nu poate capitaliza decat convingand pe cei multi sa dea din venitul lor, din munca lor, din inteligenta lor. . In articolul de mai sus, ma faceam avocatul celor din urma carora in mod curios, le si place ce li se intampla. 😆

Puteti lasa un comentariu ...

