Cadoul potrivit pentru Sarbatorile de Paște

Pastrand traditia inceputa acum trei ani, voi darui tuturor prietenilor acestui blog si in acest an, un cadou de Paște.
Este o pagina mica, din istoria mare si atat de zbuciumata a unui popor care vine departe din adancurile Istoriei. Este o pagina in care sunt punctate principalele momente ale evolutiei Poporului Ales, calauzit de Cuvantul Domnului dar si pedepsit de Mânia Lui atunci cand acestia ignorau Vointa Lui.
Cititorilor de mai tarziu ai acestor pagini le voi calauzi pasii cu link-uri, spre locul Unde se gasesc cele mai frumoase oua de Paște dar si spre acela unde se afla Arborele genealogic de la Adam la Iisus
Lucrarea pe care o puteti urmari mai jos este succinta si ofera doar cateva repere in timp, dar poate fi inceputul unui studiu pentru cei pasionati:

Istoria poporului ales

.


, , , ,

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 18:09

    Ooo,ce frumușel din partea ta! Foarte utile informațiile!
    Am uitat să-ți spun că eu comentez cel mai adesea pe lângă subiectul postului!🙂

    • #2 by succesulpe on 16/04/2014 - 19:48

      Lucrul asta este chiar deloc de condamnat 🙂
      Stii ca de cele mai multe ori primesti ceea ce nu iti doresti 😆

      • #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 19:51

        Totuși sunt bucuroasă de daruri! Murea hardul și nu aveam nimic salvat!🙂

      • #4 by succesulpe on 16/04/2014 - 19:57

        Pentru cele mai importante lucrari la care tii foarte mult, o solutie ar fi aceea de a le stoca pe un harddisk portabil ca solutie de back-up.
        CD-urile sau DVD-urile nu sunt utile pentru ca acestea isi pot pierde informatia in timp.

      • #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:03

        Stiu! Alex are unul! Dar mienu mi-am luat, că nu am cine știe ce documente!
        Cu alte vorbe, pentru micimani, mițifanțuri! Hahahah!

      • #6 by succesulpe on 16/04/2014 - 20:04

        micimani, mițifanțuri? 😯

      • #7 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:07

        Eu sunt micimanul! Hahaahah!
        La ce mi-ar trebui mie un hard portabil când eu îmi uit și poșeta cât o valiză… Sunt de groaza lumii!

      • #8 by succesulpe on 16/04/2014 - 20:13

        Simplu, ala nu il porti niciodata cu tine. Il pui alaturi de mitifanturi 😆

      • #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:17

        Aaa!
        Totuși mi-ai dat o idee! Adică de ce să nu am și eu o chestie așa drăguță, cam cât un portofel…
        Da,acum îmi dau seama că arăta destul de bine…
        Hm! Ia să ridic această problemă patriarhatului din casă!

      • #10 by succesulpe on 16/04/2014 - 20:19

        Asa, acu` da vina pe mine 😯

      • #11 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:20

        Nuuu, rămâne secretul nostru!🙂

      • #12 by succesulpe on 16/04/2014 - 20:45

        Imi plac la nebunie secretele😆

      • #13 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:50

        Ay, îmi plac și mie, doar că uit parolele propriilor secrete!
        :))

      • #14 by succesulpe on 16/04/2014 - 20:51

        O fi de bine, o fi de rau … 🙂

      • #15 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 21:01

        Uneori e bine,alteori,nu,fix deloc,nu!
        Doamne, am glumit! Nu am nici secrete, nici mistere!
        :))

      • #16 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/04/2014 - 20:09

        Abia acum mi-am dat seama unde bați cu afirmația asta! Am în cap numai harduri și aiureli!
        Si zi așa: primești ce nu-ți dorești!

  2. #17 by Ileana on 17/04/2014 - 21:19

    Fie ca sfanta sarbatoare a invierii domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari! O seara binecuvanata alaturi de familie! http://i1024.photobuket.com/albums/y301/Petilea_Noidoi/1656_sarb_zps1aa10bf9.jpg
    May the holy feast of the Resurrection bring you divine mysteries 4: reliable, light, love, hope. Unforgettable moments with your loved ones and only achievements! An evening with family blessings!

    • #18 by succesulpe on 18/04/2014 - 15:58

      Iti multumesc Ileana pentru gandurile curate si cuvintele pline de caldura prin care mi le-ai transmis. Sarbatori fericite de Paste!

      • #19 by Ileana on 18/04/2014 - 18:29

        Multumesc si eu! Sarbatori Fericite!

  3. #20 by Mirela on 18/04/2014 - 20:53

    Fara legatura cu postarea, dar n-am unde comenta : abia astept sa se incalzeasca vremea asta odata, pentru berzele tale si pentru toate pasaroaiele care au venit crezand ca e deja cald aici…. si care cam tremura de ceva vreme. Si pentru noi vreau soare, dar pentru ele in primul rand😦 of .

    • #21 by succesulpe on 19/04/2014 - 7:38

      Imi recunosc vina de a nu fi lasat loc pentru comentarii la berze. Pe de alta parte nici nu prea s-au ingramadit cititorii sa aminteasca ceva despre ele🙂
      Pe mine insa m-a fascinat prezenta acestor frumoase pasari in cuiburile lor, construite cel mai adesea pe stalpii de curent. Aici le vom putea urmari evolutia pana cand puii lor isi vor putea lua zborul odata cu ele🙂

      • #22 by Mirela on 19/04/2014 - 8:11

        Mai e un cuib pe blogul „Gara pentru doi”, nu stiu daca stii. Uite aici link http://garapentrudoi.wordpress.com/

        In partea dreapta a paginii, tot in timp real si cele de acolo. Dragele de ele, toate….🙂

      • #23 by succesulpe on 19/04/2014 - 8:44

        Desigur ca il stiu si pe acela si pe inca multe altele insa l-am ales pe asta pentru ca este vizibil atat ziua cat si noaptea iar imaginea este de o claritate foarte buna. Ideea mi-a venit de la initiativa lui wildlife romania a carei camera web se afla la adresa: http://wildliferomania.com/barza-alba.php.
        Din pacate acolo s-a intamplat un lucru grav. Una din berze nu a mai revenit la cuib.

Puteti lasa un comentariu ...

