Cum e sa primesti

,

  1. #1 by racoltapetru6 on 21/04/2014 - 5:56

    Nu vreau să influențez pe nimeni, dar declar cu certitudine că nu mă duc la votul pentru alegerile europarlamentare. Știu că nu-i democratic, dar nu am găsit un candidat în care să am încredere. Asta e!

    • #2 by succesulpe on 21/04/2014 - 6:05

      Daca votul este dreptul fundamantal in democratie, atunci acesta dupa cum ii spune si numele, acesta este un drept nu o obligatie😉
      Nu pot fi de condamnate nici participarea dar nici lipsa de participare la vot. Daca nu esti convins ca cei care ar trebui sa te repezinte chiar si o vor face, nu poti sa iti dai votul nici macar altora, in spirit de fronda.

  2. #3 by Mirela on 21/04/2014 - 9:51

    Eu as propune mai degraba sa iesim din UE, dar asta ar conduce iar la concluzia ca-s comunista, nepatrioata, eurosceptica sau mai stiu eu cum. Asa ca nu zic public😀, ci gandesc doar in sinea mea, dupa ce m-am lamurit pe deplin in folosul cui a fost intrarea Romaniei in UE : a europarlamentarilor alesi pe spranceana si care au corespuns oricum, numai ca reprezentanti ai natiei nu ; si pentru interese din afara, care nu se puteau realiza decat pe dupa paravanul numit UE. Si n-as zice doar sa iesim noi din combinatia asta dezavantajoasa si dubioasa, dar si sa se auto-dizolve aceasta grupare care incepe sa semene cu o mica organizatie mafiota, deghizata in ceva onorabil sau macar digerabil. Na, ca am zis-o😀 .

    • #4 by succesulpe on 21/04/2014 - 14:26

      Degeaba, este prea tarziu. Atunci cand usile s-au deschis, au navalit cu trailerele si au luat totul: padurile, otelul, cuprul, apa si aerul. Prea le stateam aici ca un cos cu bunatati…
      La schimb am primit oglinzi, margele si sfaturi. Despre cum sa traim pe seama celuilalt. Nu-i hazliu?😆

      • #5 by Mirela on 21/04/2014 - 14:36

        E de rasu`-plansu` . Dar si mai amuzant e ca altii vor si ei sa se alature, in loc sa zica merci ca i-a ferit Dumnezeu pana acum. Ori nu s-au prins de cum e treaba, ori ii manevreaza cineva cumva, discret (subliminal) dar insistent, facandu-i sa creada ca vor ceva de care de fapt n-au nevoie. Tot un fel de globalizare si in cazul asta.

      • #6 by succesulpe on 21/04/2014 - 15:05

        Marii lumii de asta sunt mari. Au invatat ca nimeni nu invata decat din propriile greseli. Dar si cu invatatu` asta e foarte greu. Pana se prinde omu` de buna credinta saracul, ramane cu casa goala. Si nici atunci nu-i vine sa creada. Ramane sa ia un imprumut si sa il plateasca nicodata ramanand pe veci dator. E bine asa! Cum vrei sa existe capitalism fara capital. Cineva trebuie sa castige si alte cateva miliarde, sa piarda🙂

      • #7 by Mirela on 21/04/2014 - 15:55

        Cam da, din pacate.

  3. #8 by Bursucel on 21/04/2014 - 18:48

    Încerc să scap din mrejele uimirii induse de cifre și-mi zic că n-ar trebui să mă mai mire acerba bătălie pe ciolan când vine vorba de alegeri. N-aș renunța la votul meu, chiar dacă m-am cam lămurit că jocurile sunt deja făcute de undeva de sus și că e cam doar decor pelerinajul către urnele de vot. Dar cum speranța moare ultima…😉

    • #9 by succesulpe on 22/04/2014 - 18:44

      Nu cantitatea banilor pe care ii primesc reprezentantii Romaniei la Brussels ma deranjeaza, ci calitatea celor care ajung acolo sa ne reprezinte interesele, ale romanilor….
      Din pacate telul ajungerii acolo il reprezinta doar banii.

  4. #10 by Mihaela C.P. on 22/04/2014 - 7:16

    Ca primesc bani si inca multi , hai sa zicem ca nu ar fi mare lucru, ca doar sunt reprezentantii României. Problema e ca nu fac nimic pentru acesti bani, se duc acolo ca in excursie de relaxare.

    • #11 by succesulpe on 22/04/2014 - 19:00

      Permite-mi sa cred ca nici macar relaxare nu reprezinta calatoria asta a lor. Tind sa cred ca dupa vre-o doua calatorii incepe sa li se intoarca. Asa ca unii merg acolo doar ca sa faca act de prezenta. 😉

  5. #12 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 22/04/2014 - 17:55

    Mi se pare că bărzăloiul tău o pocnește pe bărzăloaică în cap! Cred că e europarlamentar! Nu-i mai place traiul modest din cuib!🙂

Puteti lasa un comentariu ...

