Europa a ales

, , ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 11/05/2014 - 6:21

    Cred că e vorba de o discriminare pozitivă și a contat mult faptul că cea (cel) care a luat locul întâi era un transsexual. Iar aceia cu astfel de simpatii au fost consecvenți în a vota. E părerea mea…

    • #2 by succesulpe on 11/05/2014 - 6:27

      Eurovisionul reprezinta o mare necunoscuta pentru mine, cu criteriile sale de selectie care sunt pe cat de clare pe atat de ciudate.
      Parerea ta este o buna parte a acestui adevar. Multumesc Petru

  2. #3 by 9 on 11/05/2014 - 6:57

    Anul acesta n-am urmarit Eurovision, asa ca nu pot sa ma pronunt.

  3. #6 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 11/05/2014 - 7:09

    Bună dimineața! Nici eu nu am urmărit! Am văzut doar un clip publicitar și mi s-a părut că e cu maneliști.🙂
    Cel puțin un manelist!

  4. #9 by Bursucel on 19/05/2014 - 21:41

    Mai ții minte sloganul Idealul meu în viață e femeia cu mustață?!
    Acum… înlocuim meu cu lor, adăugăm și barbă și uite cum se conturează fețișoara feeeericitului câștigător al Eurovision 2014!

    • #10 by succesulpe on 19/05/2014 - 21:44

      De unde se si dovedeste ca este adevarat cum se spune ca „ai grija ce iti doresti ” 😆

      • #11 by Bursucel on 19/05/2014 - 21:49

        Mdea… eu sigur nu mi-am dorit! Pi buni!😆

      • #12 by succesulpe on 19/05/2014 - 21:55

        Acum trebuie sa stii si tu ca majoritatea decide si minoritatea trage consecintele😆 😆

Puteti lasa un comentariu ...

