Ce trebuie stiut despre barbati si femei

  1. eu nu ştiu altele cum sunt dar eu, fără scări rulante, nu urcam la ultimul etaj. Deh, sunt fire romantică, la naiba… hahaha

  2. 9

    Si dupa etajul sase nu poti admira privelistea de sus? 😉

  3. M-au amuzat atât articolul cât și comentariile de mai sus!

  4. Mdea… mă-ntreb cum și-ar recomanda bărbatul una de-a urcat 4-5 etaje să-l achiziționeze! 😕
    Nu mă mai întreb ce i-ar auzi urechile bietului om la prima călcare în vreo strachină! 🙄

  5. Vedem iarăși că bărbaților nu le trebuie femei la bucătărie, ci numai în pat. Probabil că toți știu să gătească sau au bani să iasă zilnic la restaurant. 😉

    • Stii cum se spune: „Mancarea-i fudulie, beutura-i temelie!”
      Daca lui Adam ii era suficienta mancarea gasea el de mancare suficienta prin gradina aceea a Edenului. Da uite ca ghinion de neșansa, nu-i a fost suficienta doar mancarea 😆

  6. M-am amuzat pe cinste si am avut si o revelatie, sa stii. Datorita lui Petru si tie, chiar mi s-a limpezit o chestie in cap, vorbesc serios. 🙂

    • Este lucrul pe care il doresc intotdeauna. Sa fac ca aceste cuvinte pe care le scriu, sa faca pe cititor sa deschida usi sa declanseze ganduri sau sa genereze idei. Daca ce mi-ai scris este asa cum eu am inteles, mi-a adus o mare bucurie. Daca a fost la misto de asemenea 😆

      • Jur ca am zis serios, si anume mi-am dat seama ca intr-adevar barbatii isi pot gati singuri si in general se descurca cu toate, asa ca de la femei nu vor decat un singur lucru 😀 . E logic pana la urma. S-a schimbat lumea dom`le, gospodinele nu mai au nicio sansa daca nu sunt deschise si la alte chestii de-ale vietii 😉 .

      • Viata isi schimba rapid valorile. Pentru ca sa nu ne ia prin surprindere, trebuie sa repliem rapid schimbarilor 🙂

***********************************************************************************************************************************************

