Piet Veerman – cantece de suflet

In concertul din aceasta seara o sa schimbam putin tonalitatile pentru unele mai de suflet, asa.
Va propun sa il ascultati pe olandezul Piet Veerman cu cateva melodii…

Piet Veerman – Sailing Home

Piet Veerman – Brown Eyes

Piet Veerman – Ticket To Heaven…

.


, ,

  1. #1 by Subconstientul Genial on 23/05/2014 - 19:26

    Superb…multumesc.

    • #2 by succesulpe on 25/05/2014 - 6:06

      Eu incerc de fiecare data sa aduc cate ceva frumos in paginile mele. Ca nu reusesc adeseori, ce pot sa fac 🙂
      Iti multumesc pentru apreciere.

  2. #3 by gezfo on 23/05/2014 - 19:34

    Imi place.🙂

  3. #5 by dumitruichim on 23/05/2014 - 21:50

    interesant blogul tău – felicitări!

    • #6 by succesulpe on 25/05/2014 - 6:15

      Iti multumesc Dumitru. Mi-as dori sa gasesti lucruri interesante, atunci cand timpul sau dispozitia iti va permite si in materialele mele anterior scrise, cat si poate in cele viitoare.

  4. #7 by rogrm on 24/05/2014 - 14:04

    Frumoase videoclipurile, mi-au adus momente plăcute. O duminică cât mai plăcută !

    • #8 by succesulpe on 25/05/2014 - 6:24

      Chiar daca imi doresc sa acest lucru sa fie o permanenta, stiu ca nu am sa reusesc intotdeauna. Asa ca te rog sa ai intelegere si rabdare 🙂

  5. #9 by Bursucel on 25/05/2014 - 23:23

    Știi tu, G… e-așa frumos, de-mi vine să dau apă la șoricei pe motiv de eu cu cine dansez acum? Mama lui de contratimp! Uite încă un motiv să-mi dau demisia, că mereu ajung la petrecere când lumea-i plecată deja la somn…

    • #10 by succesulpe on 26/05/2014 - 18:55

      Daca nu te saturi si tu de munca!
      Cica o tigara scurteaza viata cu doua ore, o bere cu trei si o zi de munca scurteaza viata… cu opt ore!

Puteti lasa un comentariu ...

