Ivan Slavinsky in galeriile de arta

Ivan Slavinsky s-a nascut in 26 aprilie 1968 in Leningrad. Tatal sau, Dmitry Oboznenko, este un un pictor celebru si un artist emerit al Federatiei Ruse, iar mama sa critic de arta.
Slavinsky isi aminteste de momentul care avea sa ii defineasca cariera:
Aveam doar cinci ani cand am observat o frumoasa reproducere dupa Rafael si am decis sa o copiez. Cand am termint-o am fost sa i-o arat mamei care nu a putut sa isi ascunda surpriza: Fiul meu este un geniu! Atunci cand a venit acasa tatal sau si el a fost puternic impresionat incat imediat a doua zi m-a dus la Scoala de Arta” Scoala pe care Ivan a absolvit-o si a facut si primii doi ani la Academia de Arta.
Prima sa expozitie a fost in St. Petersburg in 1991. Datorita faimei castigate Slavinsky a fost chemat la Moscova. In 1993 a plecat in Franta unde a locuit si a creat timp de zece ani. In tot acest timp a expus in galerii si expozitii din Luxembourg, Dublin ( Irlanda ), Stockholm ( Suedia ), Marseille, Paris ( Franta ) si multe alte orase.
S-a reintors in Rusia in 2003 si patru ani mai tarziu si-a deschis galeriile de arta „SLAVINSKY ART”.
In anul 1997 Ivan Slavinsky a devenit membru a Uniunii Artistilor Plastici din Rusia.

Ivan Slavinsky

Ivan Slavinsky (1)

Ivan Slavinsky (2)

Ivan Slavinsky (3)

Ivan Slavinsky (4)

Ivan Slavinsky (5)

Ivan Slavinsky (7)

.


, ,

  1. #1 by july on 30/05/2014 - 20:23

    Bineinteles ca aleg femeia in albastru, chiar daca toate, toate, sunt superb de ispititoare ! 😀

    • #2 by succesulpe on 31/05/2014 - 6:38

      Eu ma simt cam dezorientat in acest moment 😆

      • #3 by july on 31/05/2014 - 6:50

        cred ca te alinti, nu te vad pierdut in fata frumusetii, ci la locul potrivit . 😀

      • #4 by succesulpe on 31/05/2014 - 7:02

        Cine ar fi putut spune mai frumos asta, decat tine.😆
        Inrobitor de magulitoare remarca. Se poate asa July? Asa te-am invatat eu? Acum e drept ca vai de profesorul care nu e depasit de elevii lui, dar nici asa. 😯

      • #5 by july on 31/05/2014 - 7:06

        succesul da dependenta . Cine stie ce voi comenta data viitoare !!!😆
        Dar am spus adevarul, sa stii. Asta cred . In general, comentez spontan, scriind ceea ce simt .

      • #6 by succesulpe on 31/05/2014 - 7:13

        Nu stiu daca vor fi de bine sau de rau insa am sa iti astept si pe mai departe cu la fel de multa bucurie comentariile spontane😆

  2. #7 by Mirela on 31/05/2014 - 0:17

    Iar ai gasit o comoara🙂

    • #8 by succesulpe on 31/05/2014 - 6:45

      Recunosc ca este din ce in ce mai greu insa perseverenta poate aduce uneori succesul mai degraba decat asteptarea perei malaiete. Acum este drept ca Newton a demonstrat si contrariul, dar sa nu uitam ca el a asteptat marul… 😆

      • #9 by Mirela on 31/05/2014 - 9:57

        Hai ca sunt bune si perele alea de care spui, cred ca pergamute le spune… mmmm😀

        Zii mai bine ca ai un detector, ca altfel nu-mi explic🙂

      • #10 by succesulpe on 31/05/2014 - 10:01

        Si eu care il numeam simt critic exagerat 😯
        Daca se numeste „detector” sunt mult mai multumit 😆

      • #11 by Mirela on 31/05/2014 - 10:02

        Asa trebuie😆

  3. #12 by racoltapetru6 on 31/05/2014 - 7:36

    Ca de obicei, femeia e tema favorită a pictorilor. Niciodată nu te poți sătura privind-o în diferite ipostaze!🙂

    • #13 by succesulpe on 31/05/2014 - 7:39

      Femeia e favorita tuturor oamenilor sanatosi la trup si minte, Petru🙂

  4. #14 by racoltapetru6 on 31/05/2014 - 7:45

    Doar că pictori-s favorizați! De mă pricepeam, pictor mă făceam!😉

Puteti lasa un comentariu ...

