Micul Picasso

Fiecare parinte este fericit sa afle ca are un copil foarte talentat. Dar se poate intampla ca sa fie si unii care sa inebuneasca de necaz descoperind acest lucru. Asa s-a intamplat si unui chinez, tata al unui copil care a avut timp de cateva minute ocazia de a isi manifesta talentul artistic pe timpul unei excursii in Corea !!!
Nu stim daca este vorba de Corea de Nord sau cea de Sud.
Ceea ce parea a fi o excursie de placere era cat pe ce sa se transforme intr-o excursie la inchisoare.
Norocul parintelui este ca aceasta adevarata capodopera a fost totusi apreciata de autoritati:

, ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 31/05/2014 - 11:10

    Un Picasso mai mic nici că se putea! Precoce, copiii de azi!🙂

  2. #2 by Poteci de dor on 31/05/2014 - 11:17

    Auch! Asta chiar e bucurie!😀

  3. #3 by Mirela on 31/05/2014 - 15:17

    Am auzit stirea la radio acum vreo doua zile si am ras de rasul baietilor care relatau si care vedeau si poza. Acum le dau dreptate😆 Dar poate iese cu spirt, totusi, in caz ca documentul e facut din plastic. Daca nu, nu😀

    • #4 by succesulpe on 31/05/2014 - 15:53

      Eu ma gandesc mai departe. Imagineaza-ti ca trebuia sa isi dovedeasca identitatea la aeroport in cealalta Coree..🙂

  4. #5 by adelinailiescu on 31/05/2014 - 17:46

    Si eu am fost un talent precoce. In primul an de viata chiar am creat tapiseii deasupra patutului cu materia prima productie proprie (ca nu existau pampersi pe vremea aia) pana ce a mutat mama patutul in mijlocul camerei.🙂 apoi am trecut la etapa urmatoare, stilul rupestru-Altamira, cu rujul si cariocile pe pereti pana ce am luat o bataie zdravana si m-am potolit; asa credea mama, ca m-am potolit, ca intr-o zi, cand a vrut sa ma laude ca am renuntat la pictura, am ridicat covorul si i-am aratat „capodoperele” de pe parchet, pe care le tineam „sub acoperire”. Atata bataie am luat in copilarie si degeaba! :)) Nu te poti opune genialitatii!! :))

  5. #6 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/06/2014 - 20:23

    Ooo, ce-mi place! Îmi amintește de mine când am pictat toate blogurile cu așa ceva:
    ღ ღೋღ ღღ ღೋღ ღ
    (¯`v´¯)
       `*.¸.*´   ƸӜƷჱ
      ¸. ♡ ´ ¸.•*´¯)
    ƸӜƷ(¸.•´ (¸ .•´¯`•.¸¸.´¯`*
    ❀´¯) ¸.☆¸.✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´ ¸.✿´´¯`•.¸¸. ི♥ྀ.

    ♥. ¤
    ..✿(̆̃̃¤ʼ
    •∕̆̃̃❀ ‘
    .. ♥(̆̃̃•
    ╯╭╯╭╯

    • #7 by succesulpe on 01/06/2014 - 21:39

      Am inteles. Mi-ai scris o scrisoare cifrata nu-i asa? 😯

  6. #8 by Bursucel on 18/06/2014 - 18:34

    Eeee, a desenat și-o pisicuță, dragul de el!❤

    • #9 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:21

      Nici nu am vazut-o😯
      Trebuie sa revad neaparat pisicuta aia 😆

Puteti lasa un comentariu ...

