Daca este luni, atunci este Romania !

De cum m-am trezit, am presimtit ca e luni.
Si asta nu pentru ca ieri s-ar fi incheiat cu o petrecere din care sa nu lipseasca acei mici, stropiti din belsug cu mustar si desigur cu mult placuta si savuroasa bere stramoseasca si nici pentru ca ieri am ajuns astazi in pat dupa o scobaltaiala a finelor bauturi, printre laserele unui club de fite, pe muzica a nu stiu carui faimos D.J.
Lunea simt intotdeauna ca pluteste ceva in aer. De aceea ma feresc tragandu-mi peste ochi patura binecuvantata doar si macar pentru faptul ca lumina sa nu imi trezeasca gandurile inca amortite.
De undeva din departare se aude un cantecel. Iar au inceput sedintele cei de la sala de fitness.
Imi trag o perna peste urechi. Si inca una, si inca una… fac!
Trebuie sa ma ridic din pat, ca nu se mai poate asa.
Asta e un fel de „hai la munca cea mare, rob cu rob sa ne unim, in varianta americana:
„If you do that diddley dee for me
I’ll do that diddley doo for you
And we will diddley doodley do all night together”

  1. #1 by racoltapetru6 on 02/06/2014 - 5:52

    Deșteaptă-te române că și lunea crește iarba! Ce-mi place prima zi din săptămână, de când sunt pensionar!😉

    • #2 by succesulpe on 02/06/2014 - 20:13

      Iti convine. Asa ma bucur si eu in fiecare luni, cand sunt in concediu 😆

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 02/06/2014 - 6:57

    Ooo, ce matinal esti! Buna dimineata! Sa ai o sapatamana dupa placul inimii! Cling!

  1. Într-un suflet de copil… | Poteci de dor
  2. Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor

Puteti lasa un comentariu ...

