Expozitia de vineri- Serge Marshennikov

Serge Marshennikov sa nascut in 1971 in Ufa (Bashkiria, fosta URSS).
Nu a avut traditie in familie ca si alti pictori, insa de mic copil a fost atras de desen, pictura si sculptura iar mama sa i-a incurajat studiul, oferindu-i acces la profesori si in studiouri de arta.
Dupa ce a primit mai multe premii pentru acuarela lui si picturi pastel, Serge Marshennikov a decis sa devina un pictor profesionist.
El termina Colegiul de Arta si isi continua educatia cu studii postuniversitare la studioul profesorului Milnicov, academician si Rector al Academiei de Arte Plastice din Sankt Petersburg, Rusia.

Picturile lui Serge Marshennikov sunt vandute cu succes prin licitatii de arta importante din Londra si din Knightsbridge. Multe dintre ele isi au locul lor in Muzeul de Arta Moderna (El Paso), in Grace Muzeul (Abilene) precum si in multe colectii private importante din Rusia, Anglia, Danemarca, Franta si Japonia.
Sa privim astazi cateva dintre picturile sale care au ca tema predilecta femeia surprinsa in clipele ei de odihna…

Serge-Marshennikov

Serge-Marshennikov (1)

Serge-Marshennikov (2)

Serge-Marshennikov (3)

Serge-Marshennikov (5)

Serge-Marshennikov (6)

Serge-Marshennikov (7)

, ,

  1. #1 by 9 on 13/06/2014 - 21:09

    Foarte talentat. Primul tablou îmi place cel mai mult.🙂

    • #2 by succesulpe on 13/06/2014 - 21:14

      Inseamna ca l-am ales pe cel mai potrivit🙂

      • #3 by 9 on 13/06/2014 - 22:00

        Aşa spun şi eu, dar să vedem şi alte păreri.🙂

  2. #4 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 13/06/2014 - 21:43

    Foarte frumoase! Toate!
    Asternuturile, desigur! Ce broderii fine!🙂

    • #5 by succesulpe on 13/06/2014 - 21:52

      Desigur La Fee, ce ti-ai inchipuit?😆

      • #6 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 18:31

        ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ
        Fluturi, desigur!

      • #7 by succesulpe on 14/06/2014 - 19:56

        Fluturi si inimioare de astea? 😯

        ♥´✿`♥ ʚïɞ ♥´✿` ♥

      • #8 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:00

        Da, cam așa, ceea ce nu e ciudat, doar e luna florilor, a iubirilor, a miresmelor de zânziene. Eu nu mai am tinerețea unei zânziene, dar mi-a rămas spiritul tânăr al zânzienei.
        Desigur că pot fi păcălită ca Titania și să mă îndrăgostesc de Jurubiță Tâmplarul… 🙂

      • #9 by succesulpe on 14/06/2014 - 20:13

        Anotimpul florilor inebuneste cu parfumul lor pe toata lumea. Sa vezi numa` cat de mult o sa tina asta 😆

      • #10 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:17

        Ooo, cam cât? Hahahahh!
        Măine plantez caprifoi. Voi sta cu nasul în flori.

        Vii la făcut chirpici?🙂

      • #11 by succesulpe on 14/06/2014 - 20:24

        Cum as putea sa nu dau curs la asa o invitatie? Daca la greu ti-am foist alaturi si acum ma gandesc la inghetata cu alune, atunci cum crezi ca as putea rata invitatia la atelierul de creatie a chirpicilor😆

      • #12 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:28

        G., sunt gata să fac un cazan de înghețată de dragul tău!
        Cu alune multe, de pădure! Of, și dacă mă fac cât China și Indonezia!
        Te aștept cu drag!
        La greu!? Nu, cu tine totul e ușor!🙂

      • #13 by succesulpe on 14/06/2014 - 20:34

        Pe maine deci si…nu uita de merisoare🙂

      • #14 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:37

        Pe mâine, cu merișoare și cu tot dichisul…
        Sper să nu plouă!🙂

  3. #15 by racoltapetru6 on 14/06/2014 - 16:12

    Mulți pictori ruși talentați! Am crezut, din nou, că sunt fotografii!

  4. #17 by Bursucel on 18/06/2014 - 16:26

    😯 G, plecăciune în fața Talentului! Tu știi ce greu e să desenezi așternuturi mototolite?!

    • #18 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:11

      Eu am talent doar la mototolit 😕

      • #19 by Bursucel on 18/06/2014 - 20:22

        Păi vezi? Cin’ se seamănă, se-adună – nici eu la desenat nu-s bună…😳

      • #20 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:36

        Asta este si motivul pentru care suntem atat de excelenti admiratori ai oamenilor care au un talent deosebit in indiferent ce.
        Invidia ne mananca😆

      • #21 by Bursucel on 18/06/2014 - 20:38

        Pe mine nu – cred că-i plac uscăturile…😆

      • #22 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:49

        Uite ca si lui La Fee ii plac. Spunea ca sunt toate foarte frumoase Citez:
        mai ales asternuturile, desigur! Ce broderii fine!😆
        Ia gandeste-te, cum ar fi sa dormi in asternuturi umede… 😯

      • #23 by Bursucel on 18/06/2014 - 21:03

        Vezi că nu știi? Corect era să mă întrebi Ai rezistat să dormi în așternuturi umede?😉
        Dar la întrebarea asta-ți zic de pe-acum că nu răspund…😆

      • #24 by succesulpe on 18/06/2014 - 21:24

        Departe de mine sa pun intrebari. Eu imi las intotdeauna imaginatia sa lucreze 🙂
        Uite de asta imi place sa privesc o opera de arta. Iti poate sa vorbeasca o multime de lucruri despre ea. 😆

Puteti lasa un comentariu ...

