Céline Dion – artista completa

Cine nu ii stie muzica lui Céline Dion, artista raplatita din plin cu numeroase premii prin care ii este recunoscut succesul in lumea muzicii: 5 premii Grammy Awards, 12 World Music Awards, 7 American Music Awards, 7 Billboard Music Awards, 21 Juno Awards, 42 Félix Awards si multe altele care ridica numarul lor la peste 100.
Am ales pentru concertul din asta seara o lista de doar cateva dintre piesele care i-au adus faima binemeritata si am sa incep cu aceea care Céline Dion mi-a atras atentia asupra-i si careia i-am prevazut inca din acel moment succesul si faima, de care asa cum s-a vazut, sa bucurat in mod continuu.

Céline Dion – Pour que tu m’aimes encore

Céline Dion – It’s All Coming Back To Me Now

Céline Dion – A New Day Has Come

Céline Dion – That’s The Way It Is

Céline Dion – Je sais pas

Céline Dion – I Drove All Night

.


, , , ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 14/06/2014 - 6:03

    Și eu o ascult cu plăcere și o apreciez pe Celine Dion. Mersi pentru oportunitate!🙂

    • #2 by succesulpe on 14/06/2014 - 19:16

      Ma bucur sa stiu ca Celine Dion se afla printre preferintele tale muzicale. Vocea, talentul si mai ales munca ei continua nu putea sa ramana neobservata in lumea celor care apreciaza aceste calitati🙂

  2. #3 by Mirela on 14/06/2014 - 9:35

    Am citit titlul postarii si, inainte sa vad tot play-listul, veneam grabita sa-ti dedic intr-un comentariu piesa cu nr. 2 (care mie mi se pare cea mai cea dintre toate ). Dar o remarcasei deja🙂 . Pe locul doi, dupa mine, e piesa nr. 1, iar toate celelalte, la egalitate pe locul 3. Oricum toate pe podium ! Asa se intampla cand ai de-a face cu inalta calitate😉 , de om si de artist.

    • #4 by succesulpe on 14/06/2014 - 19:31

      Sa stii ca imi este greu sa fac un clasament, dat fiind ca melodiile ei acopera un numar mare de stari si sentimente, fiecare fiind exprimate im modul potrivit. Soundul si versurile fac la fel de grea alegerea. Intamplarea face sa ma fi oprit la prima melodie, pentru ca prin ea am facut cunostinta cu timbrul vocii celei ce avea sa fie una dintre cele mai bune voci in muzica pop.
      Era prin 1995 🙂

  3. #5 by rogrm on 14/06/2014 - 11:21

    Alte plăcute momente de muzică am ascultat aici. Mulțumesc, o zi minunată !
    Sunt frumoase și melodiile:

    • #6 by succesulpe on 14/06/2014 - 19:36

      Multumesc pentru comentariu si pentru sugestii.
      Iti dai seama ca nu puteam sa le pun pe toate care imi plac. Am incercat numai o subliniere abilitatilor sale interpretative🙂

      • #7 by rogrm on 14/06/2014 - 20:47

        Adevărat, a fost doar… o comunicare de prietenie, de împărtășire a preferințelor. Noapte bună și toate cele bune !

      • #8 by succesulpe on 15/06/2014 - 14:53

        Sigur ca da 🙂

  4. #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 13:32

    Ooo, e adorabilă Celine! Toate cântecele ei îmi plac, iar pe cele în franceză le cânt cu mare drag. Pour que tu… este o piesă foarte bună pentru predarea subjonctivului.🙂
    Preferatele mele sunt acestea:

    • #10 by succesulpe on 14/06/2014 - 19:50

      Daca nu le spui tu asa frumos, cine sa spuna toate acestea. O zana stie mai bine decat oricine altcineva ce este mai bun si mai frumos, nu-i asa?
      Ma rog, je veux que tu saches… 🙂

      • #11 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 19:56

        Oh la la, toi tu parles français toi!
        Da, frumos subjonctiv ai ales! Iubesc mult franceza, doar că, din păcate, nu am mai predat-o de mulți ani.

      • #12 by succesulpe on 14/06/2014 - 20:08

        La Fee face ca totul sa fie frumos in jurul ei. Este mult prea indeajuns si atat🙂

      • #13 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:11

        Mulțumesc mult, G., și tu știi să faci o lume frumoasă pentru noi, prietenii tăi, de aceea și vin în vizită la tine.🙂

      • #14 by succesulpe on 14/06/2014 - 20:31

        Ma bucur pentru vizitele voastre,a tuturor prietenilor mei adevarati,care va faceti timp sa treceti pe la usa mea chiar daca adeseori nu am ceva nou cu care sa va intampin…

      • #15 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:36

        Ba totul e nou, G, fiindcă sunt tot felul de alte detalii care dau noutatea și farmecul clipei.
        Iar eu sunt ca râia, doar mă știi!🙂

      • #16 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/06/2014 - 20:12

        ಌ༺༻⊰✿ G ✿⊱༺༻ಌ

Puteti lasa un comentariu ...

