Dreptatea

  1. #1 by krab607 on 16/06/2014 - 21:31

    Asta ca să-mi strici seara? Vorba cuiva de pe net, citez „căci…mă enervează” să-mi închipui cum li se întîmplă unora, altora decît mie.
    Dooooamneeee… ce de flori, ce de parfumuri…. ce de… de toate pe lînga casa omului…. Ehhh… 😉

    • #2 by succesulpe on 16/06/2014 - 21:35

      Heeei… opreste-te! Gata, a fost doar un vis… a trecut, gata, esti in siguranta aici😆

  2. #3 by july on 16/06/2014 - 21:35

    Cred ca este dificil, stresant, traumatizant, sa ai un asemenea venit lunar . 😆

    • #4 by succesulpe on 16/06/2014 - 21:45

      As mai adauga: chinuitor, penibil, neplacut, respingator, oribil, scarnav si gretos de-a binelea, daa😆

  3. #5 by Adelina Gabriela on 16/06/2014 - 23:03

    Un europarlamentar precum EBA castiga 6000 si ceva de euro pe luna…De-as castiga atatia bani, as face lucruri pentru unii, astfel deranjand pe altii. As profita si eu din ei, insa nu as putea inghiti caviar, gandindu-ma ca sunt oameni care abia au bani sa isi cumpere o paine. Mai bine mor saraca, decat sa imi pangaresc sufletul.

    • #6 by succesulpe on 17/06/2014 - 4:25

      Uite vezi, de asta nici nu ii ai. Banii multi sunt facuti sa stea in buzunarele celor care nu au acest fel de scrupule. Nu ii vrei nu ii ai.
      La fel de drept este ca nu poate avea fiecare la fel de foarte multi bani, pentru ca surplusul unora este facut din minusul multor altora. Banii multi nu se castiga prin munca. Ei se fura de la altii, indiferent unde locuiesc ei. Cum sacul de bani al lumii este acelasi, fiecare ia cat poate de acolo. Si de aici unii cu banii si altii cu consolarea si nepangarirea. No offence 🙂

      • #7 by Adelina Gabriela on 17/06/2014 - 12:01

        Nu…eu inteleg perfect ceea ce spui, asa este! Iti dau dreptate in tot ce ai spus…majoritatea se imbogatesc pe spinarea altora. Bineinteles ca nici eu nu imi doresc sa fiu saraca, dar nici bogata…fiecare categorie are plusurile si minusurile sale, sunt multe cazuri in care desi nu au avut scupule, tot au ajuns unde le-a fost locul- in puscarie..asa ca e bine sa fii cinstit in viata, chiar data restul oamenilor se injosesc pentru bani sau aleg sa faca tot felul de infractiuni pentru a se imbogati. Have a nice day!🙂

      • #8 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:00

        Asa este. Cel mai bine este sa urmezi calea de mijloc, naturala, unde nu este loc nici de tristeti nici de temeri. Multumesc 🙂

  4. #9 by racoltapetru6 on 17/06/2014 - 8:14

    Mult mai ușor e să trăiești cu 8 milioane de lei pe lună! Viața e mai liniștită și nu ai multe calcule de făcut. Nici de caviar, șampanie sau homar nu mi-e poftă… că-s acri strugurii!😉

    • #10 by mokudozen on 17/06/2014 - 12:42

      nu „majoritatea se imbogateste pe spinarea…” ci „minoritatea se imbogateste pe spinarea majoritatii” …🙂 prea multi saraci, putin bogati

      • #11 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:01

        Minoritatea asta devine tot mai majoritara 😆

    • #12 by succesulpe on 18/06/2014 - 19:49

      Sa stii ca da.🙂
      Si daca ai bani multi trebuie sa ii mai si pazesti… 😆

  5. #13 by Poteci de dor on 17/06/2014 - 8:50

    Ptiu, ptiu, ptiu, drăcie! Nu-i bine, sigur! eu m-am gândit 10 minute cum ar fi şi nu ştiu să dau un răspuns. Îţi dai seama să-i şi am, ce belea pe capul meu că nu ştiu ce să fac cu ei?

    • #14 by succesulpe on 18/06/2014 - 19:54

      Sa stii ca mie mi s-a intamplat sa raman in starea de perplex. Cand mi-am revenit, am dat fuga sa va cer ajutorul.
      Si asta nu pentru ca mi-am tras un job asa de bine platit. Dar mai caut… 😆

  6. #15 by Bursucel on 18/06/2014 - 16:08

    Măi, G., eu zic că n-o fi chiar așa de dificilă trebușoara. La drept vorbind, nicio sumă nu e greu de biruit. Important e să ajungem pe lună și să ne luăm salariul ăla de 800 de milioane de lei, apoi… Eeee, apoi venim cu picioarele pe pământ și luăm tot-tot ce vrea Krabul cel roșcățel, numai s-o știu liniștită!😉

    • #16 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:07

      Doamne cat am mai ras despre „solutia” gasita de tine.🙂
      De fapt stai sa ne intelegem… Noi sa ajungem pe Luna si sa ii luam Krabului roscatel tot ce vrea ea? 😯
      Nu cred ca ar fi foarte linistita sa stie ca prietenii ei au luat TOT ce ar fi vrut ea sa aiba 😆

      • #17 by Bursucel on 18/06/2014 - 20:09

        Practic o scutim de-un drum. Și de grija că-n lipsă i-o da careva iama prin Trandafiri. Crezi că asta e de colo?🙄

      • #18 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:40

        Eu sunt convins ca sta pe undeva si ne urmareste cu ochii mari sa vada ce mai poate mintea si capul pe seama ei. Sa vezi cum o sa ne-o mai luam noi 😆

      • #19 by Bursucel on 18/06/2014 - 20:42

        Nah, belea! Acum ne păzește și pe noi, nu doar minunățiile alea de flori?😯

      • #20 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:59

        Am vazut. A adunat in jurul ei o multitudine de flori minunate.
        Este normal sa le pazeasca. Fiecare cu averea lui 🙂

      • #21 by Bursucel on 18/06/2014 - 21:03

        Așa e drept!😉

  7. #22 by Mirela on 18/06/2014 - 18:41

    Ar fi greu, ce crezi ? Iti faci o gramada de dusmani, apoi trebuie sa-ti angajezi paznici la multele proprietati de lux pe care le-ai achizitiona, treptat… si tot felul de alte batai de cap de care esti scutit atunci cand nu ai banii respectivi. Ce sa mai zic si eu…😀

    O varianta de bun-simt tot ar fi : sa ai suma aia pe luna, dar numai un timp limitat, sa zicem cam un an. Si sa stii ca ti se taie sursa la termenul dat, asa incat sa fii chibzuit. Pai nu ?😉

    • #23 by succesulpe on 18/06/2014 - 20:33

      Sa stii ca si ei gandesc asa. Pentru ca stiu ca vine scadenta, trag tare pana in ultima clipa si mai mult. Pentru ca sa fie sigur ca apuca capatul, isi pun clauze ca in caz de dat afara sa primesca despagubiri, incat nu le mai vine nimanui sa ii dea afara 🙂
      Apoi banuiesc ca te obisnuiesti cu binele mai repede decat cu raul. Cu cat ai, cu atat mai mult vrei sa ai. Chiar daca nu ai ce face cu banii iti este bine cand stii ca ii ai la teșcherea. Iti da un avantaj asupra celorlalti. Si nimic nu nu este mai ametitor ca puterea 🙂

      • #24 by Mirela on 18/06/2014 - 21:19

        Cu banii poti oricand sa faci altceva, din ce in ce mai mult. Oricat de multi ar fi, mereu apare cineva sa-ti faca o noua oferta, contra banilor desigur. Si chiar daca nu vine nimeni sa te ispiteasca, gandeste-te numai cum ar fi sa te poti urca intr-o dimineata oarecare, ca asa ai tu chef brusc, in micul avion personal care sa te duca la Paris pe nepusa masa , sa iti bei cafeaua si sa mananci un croissant la o cafenea anume. Si apoi sa te intorci aici, sau unde ai casa. Si cam cat ar costa placerea asta… care e numai una insignifianta pe langa multe altele. Adica sunt sigura ca omul poate sa cheltuiasca tot ce are, oricat de mult ar avea, fara probleme. Plus ca poate sa faca donatii/ filantropii non-stop, fiind si asta o bucurie daca ai un pic de caracter, pe langa bani. Deci, nu prisosesc niciodata, chiar daca ar veni ca un fluviu…. ce imagine incantatoare😀 .

      • #25 by succesulpe on 18/06/2014 - 21:30

        Ptiu, de ce o dai la mine !! Ia-o de pe mine!😆

      • #26 by Mirela on 18/06/2014 - 21:32

        :))))

Puteti lasa un comentariu ...

