Edge of Tomorrow

Unui ofiter trimis in lupta impotriva unor entitati straine i se intampla un fenomen de neinteles dupa ce este acoperit de sangele uneia dintre fiintele pe care o ucide inainte de a muri el insusi.
Se regaseste din nou in punctul de plecare alaturi de camarazii sai de arme de dinaintea inceperii razboiului si faptele se reiau iar.
Incetul cu incetul invata din greselile actiunilor sale anterioare si reuseste sa invinga invazia entitatilor extraterestre.
Come and find me when you wake up” ii transmite un camarad de lupta. Acestea ii vor da cheia intelegerii fenomenului care i se intampla.
Un film usurel dar cu o idee interesanta a carui idee a zilei care se repeta am mai vazut-o in filmul „Ziua cartitei”
Tom Cruise in rolul locotenent-colonelulului Bill Cage, face un rol obisnuit stilului sau, alaturi de Emily Blunt.
Un film care exceleaza in efecte 3D si care uneori te fac sa tresari pe fotoliu.

Cum ar fi oare ca si tu sa poti sa iti reiei viata din punctul in care ai gresit?

,

  1. #1 by racoltapetru6 on 19/06/2014 - 10:52

    Uite de aia îmi plac filmele de genul acesta: că nu se pot întâmpla în realitate, doar de aceea îi zice SF. Iar dacă nu se poate, de ce să-mi mai pun întrebări zadarnice?😉

    • #2 by succesulpe on 19/06/2014 - 17:57

      Uite, mie imi plac tocmai pentru ca imi intorc mintile pe dos 😆

  2. #3 by Bursucel on 23/06/2014 - 0:12

    Ei, aceeași întrebare – cum ar fi dacă am avea parte de o a doua șansă în a alege calea? – mi-a zbârnâit prin minte când am văzut Mr. Nobody. Probabil ar fi ideal… Dar unde ar mai fi farmecul greșelilor asumate?🙄

    • #4 by succesulpe on 23/06/2014 - 20:39

      Ah daca ai sti ce poveri grele pot reprezenta aceste greseli asumate, mai ales daca esti foarte critic si ai pregtentii mari de la tine🙂

      • #5 by Bursucel on 23/06/2014 - 20:44

        Ah, de n-aș ști… (Bine mi-ar mai fi!😆 )

      • #6 by succesulpe on 23/06/2014 - 20:47

        Bursucel poet🙂

      • #7 by Bursucel on 23/06/2014 - 22:05

        Măi, e vina mea că … s-a găsit astă rimă?!🙄

      • #8 by succesulpe on 24/06/2014 - 15:15

        Dimpotriva, asta este un talent 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

