Gandul de duminica – Marea infruntare

  1. Nu-mi place subiectul, dar mă atrage modul în care l-ai abordat. Sunt împotriva tuturor politicinenilor, dar nici eu nu rezist în a mă refula, prin criticile adecvate situațiilor de fiecare zi. Subscriu opiniilor tale și sper să aibă ecou! 😉

    • Privim catre ei pentru ca ne-am pus cu totii sperante in ei si am lasat in grija lor probleme legate de viata noastra, pe care sa fim sinceri noi nu le le-am putea rezolva. Ce fac ei insa acolo este altceva (…)
      Textul nu reprezinta o refulare si nici nu astept vreun ecou, este doar un gand pasager asa… de duminica 🙂

  2. Lia

    😉 în loc de comentarii vă propun să citiţi asta: http://www.catchy.ro/puneti-naibii-romanismul-in-dex/60209?

  3. Veneam să te întreb pe unde umbli, dar văd că ai postat recent și eu nu văzusem. Tot ce am de spus e că… nu mai pot cu ăștia ! 😦 Iar în 2014 mai mult ca sigur nu mai votez de niciun fel, că nu mai vreau. Pentru prima oară în 25 de ani, cred că am și eu dreptul să respir. N-o fi bine, dar așa mi-e mie bine, iar lor oricum le e, indiferent cine, ce și cum. Oricum, nu mai am nicio garanție că după ce le dau eu funcții nu schimbă macazul a doua zi, într-un fel mârșav. Așa că… am zis ! 😦

  4. Pfiuuu, ‘ți-ar poza de râs, G, că bine ai mai ales-o! 😆

  5. Este o poza, cum s-ar spune… cu valente multiple 😆

Va multumesc pentru opinie

