Pregatirea de concediu

Cateva zile petrecute intr-o insula din Pacific, printre nuci de cocos si maimute, este modul infailibil prin care poti scapa de stres. Rarotonga, Insulele Cook, Samoa Tonga Insulele Fiji, Bora Bora, pot fi o destinatie de vacanta ravnita de oricine.
Ramane doar sa ne hotaram daca renuntam la Antiguilla, Curacao sau Barbados😯
Pana atunci ma antrenez si va invit si pe voi sa o faceti:

R.I.O. Feat. U-Jean – Summer Jam

Ilhama & U-Jean – Flying

, , , ,

  1. #1 by krab607 on 12/07/2014 - 19:28

    Acuma spui, cînd mi se termină concediul? 😦

    • #2 by succesulpe on 12/07/2014 - 19:44

      Ramane atunci pentru la anu` 🙂
      Oricum putin dans, asa de bucurie ca incepe iar munca, nu face rau nimanui 😆
      Te si vad aranjata toata, in rochie vaporoasa de vara, lasand o dara de parfum ametitor, si pe fata cu un zambet larg, pasind agale printre colegii tai care nu pricep ce se petrece 😆

      • #3 by krab607 on 12/07/2014 - 19:55

        Ştii ce nu se potriveşte în tabloul ăsta? Nimic de zis de rochie, aşa-i cum spui tu😉 numai că eu mă întorc şi ei pleeeacăăă😥 😥 😥

      • #4 by succesulpe on 12/07/2014 - 20:02

        Priveste si tu partea buna a lucrurilor.😉
        Ei pleca in concediu si isi cheltuiesc toti banii, consuma benzina, se parlesc la soare si nu mai dorm noaptea, danseaza pana fac febra musculara si se mai si intorc acasa si cu vreo cinci kilograme puse pe solduri si burta😆

      • #5 by krab607 on 12/07/2014 - 20:05

        Vezi cum ştii tu să spui o vorbă bună şi să alini o suferinţă😆 Deja mă simt mult mai bine 😆

      • #6 by succesulpe on 12/07/2014 - 20:07

        Poti intotdeauna sa te bazezi pe mine cand e vorba de capra vecinului 😆

  2. #7 by racoltapetru6 on 13/07/2014 - 10:44

    Fetele acelea nu se dau separat? Că nu-mi permit tot pachetul.🙄

    • #8 by succesulpe on 13/07/2014 - 20:35

      Dupa cat stiu eu, sunt trecute in capul listei la „all inclusive” incluzand si sampania😆
      Acu` era mai buna o palinca, da` palinca de banane nu cred ca exista 😆

  3. #9 by Bursucel on 17/07/2014 - 5:39

    Păi bine, G… Să nu mă tragi tu de mânecă să dau o mână de ajutor la pregătirile astea de concediu? Frumos îți șade!😯

    • #10 by succesulpe on 17/07/2014 - 8:35

      Tu erai in butoiul ala. Mi-am spus ca nu se cade sa te deranjez, mai ales ca stiam ca pana la urma ai sa dai curs propunerilor mele🙂

Puteti lasa un comentariu ...

