Prezentatoare meteo

  1. Aoleuuu, supărare mare pe aici…

  2. july

    stii, G, nici macar nu au dat avertizari, sa fim si noi pregatiti . Ne-am trezit cu tornada pe cap, de nu stiam unde sa ne ascundem . 😀

  3. Acuma şi tu, Giii….. Ghietili feti, ci vrai sî ştii mai mult? Dacî atîta o auzît… di mercur…
    E rubrica meteo, Gi, nu cine ştie ce prelegere cu temă.. Fii şi tu mai înţelegător 🙂
    N.B.
    Dacă e necesară traducere, să-mi spui. Dacă nu eu, atunci cine? 😆

    • Krab roscatel, am luat la rand toate dictionarele de prin casa, ortografic, ortoepic, de punctuatie, si pe cel morfologic, Encyclopedia Universala Britannica in 16 volume, luata la super pret, dictionarul de neologisme, pe cel de arhaisme, pe cel a gesturilor, pe cel de vise chiar, de sinonime de antonime si de omonime si… si eram gata sa renunt, cand m-am luminat 😆

  4. Zau ca a fost una odata la nu stiu care post tv care a spus despre regina Angliei „suverana pontifa… ” , pentru ca proasta auzise ea ceva, candva, si a crezut ca pare mai desteapta decat colegele daca dupa suveran/a adauga si pontif/a, adica o fi zis ca o sa impresioneze cu eruditia-i. Nu stiu daca i-o fi explicat cineva dupa aceea ce aberatie spusese si care e diferenta, sper ca da. Adica macar daca le-ar trage cineva de maneca inca ar mai fi o sansa, dar nu-s foarte sigura. Prostia vine din urma tare de tot, eu deja vad tot mai des oameni care scriu absolut ingrijorator in limba romana, gramatical vorbind, plus ca ceea ce transmit ei pare sa arate ca nici macar nu inteleg mare lucru din ce exprima.

    Crezi ca fata asta din postare pune cratima unde trebuie, sau o pune si ea din cand in cand, sa fie acolo, pe unde se nimereste ? :)) ca stie ea ca e necesara uneori prin text. Oricum la angajare s-au facut ca nu-i vad greselile din CV, nu aia conta. Nu e de ras, dar uneori macar cu asta te alegi 😀

    Daca faci o astfel de scrisoare o semnez si eu si apoi o dam anonima :)) pai nu ?

  5. Mie-mi place decolteul fetiței! 😉 Dă-le-ncolo de tornade!

    • Uite de asta au asa un decolteu! Aiaa… uite ai facut sa mi se releveze secretul prietene 😯
      Cu cat sunt mai decoltate, cu atat ele pot spune mai multe prostii 🙂
      Nimeni nu se mai uita in gura lor… Foarte tare 😆

  6. Pfiuu, ce-ai … colorat-o, G! Crezi că o să-și revină vreodată? 🙄

***********************************************************************************************************************************************

