Gandul de duminica – Teama de penibil

, , ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 13/07/2014 - 7:51

    Străinii care au făcut curățenie pe Litoral nu s-au temut de penibil, chiar dacă românii îi priveau batjocoritori. Eroismul nu se dovedește doar în armată sau în competiții dure.

    • #2 by succesulpe on 13/07/2014 - 20:11

      Ai crezut poate ca exemplul personal este capabil sa faca minuni minuni. Dar au gresit. Nu aici!

  2. #3 by Mirela on 13/07/2014 - 10:09

    La noi, daca esti politicos, respectuos, disciplinat, risti sa fii privit de parca ai fi anormal. Sigur ca nu de toti, dar de o mare parte din concetateni. Si mai concret, seful meu (care imi e si frate) e mereu atent si trateaza oamenii (clentii) cu respect, incercand sa ii trateze pe toti ca pe egalii lui (desi nu sunt, nici pe departe). Rezultatul e ca de foarte multe ori se trezeste ca exact cei mai netrebnici, inculti, nespalati dintre ei au tendinta sa profite in fel si chip, de parca atitudinea lui ar arata ceva slabiciune. Adica ti se pare ca gandesc ceva de genul „asta prea se poarta frumos, ce interes are, ce ascunde in spatele bunavointei ?”.
    Si invers, daca te uiti urat si le vorbesti rastit, abia atunci romanii te respecta, de parca numai in suturi si umilinte ar vrea sa fie tinuti. Cam defecti….
    Vezi, poate ca de aceea te simti in plus atat de des in tara ta si te deschizi sufleteste cand iesi de aici… de straini nu stiu ce sa zic, mie aia imi plac si aici, si la ei acasa, indiferent cine ar fi ei🙂

    • #4 by succesulpe on 13/07/2014 - 20:31

      Problema este foarte complexa. Exemple asemanatoare am si eu o multime. Toate acestea se intampla datorita unei caracteristici unice a natiei: flexibilitatea coloanei. Ca este in zona cervicala, toracala sau in cele mai multe cazuri lombo-sacrata, aceasta maleabilitate a adus salvarea de mai multe ori decat respectul. De-a lungul timpului si aceasta caracteristica s-a pervertit si fiecare o foloseste tot mai elevat.
      Sa mai punem la socoteala ca suntem un neam de ambitiosi. Fiecare vrea sa ajunga mai sus decat ceilalti. Intelepciunea strabuna ne-a invatat: „Daca nu il lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti” si fiecare incepe cu capra vecinului… 🙂

      • #5 by Mirela on 14/07/2014 - 14:14

        De ce vrei să mă întristezi de luni ? Că am fost cuminte😦

      • #6 by succesulpe on 14/07/2014 - 17:42

        Aaa, da trebuia sa citesti asta duminica… 😆

      • #7 by Mirela on 14/07/2014 - 18:19

        Pai si ce, duminica aveai voie ? :)))

  3. #8 by Bursucel on 17/07/2014 - 5:37

    Lasă, că eu mi-s Ion-Anapoda și validez de fiecare dată când urc în mijloacele de transport, indiferent de cât de urât se uită vecinii de drum…😉
    E drept că după fiecare episod de genul ăsta îmi propun să mă integrez comunității, dar uit până la următoarea călătorie…😆

    • #9 by succesulpe on 17/07/2014 - 8:28

      Teama de penibil este nativa si actioneaza continuu la cei mai multi dintre noi.
      Oare cum este viata celor carora nu le pasa de nimic din ceea ce fac sau spun?😯

Puteti lasa un comentariu ...

