Cand lucrurile merg rau

Nu am sa ma refer aici la mult mediatizatul conflict recent dintre presedinte si premier de la Palatul Cotroceni. Este apa de ploaie pe langa ce ne asteapta. Va propun sa va reamintiti filmul „Romancing The Stone” cu Michael Douglas, Kathleen Turner si Dany de Vito, prin intermediul a cateva secvente fierbinti din acest film, pe fondul muzical oferit de Billy Ocean, prin melodia “When the going gets tough”.

.


,

  1. #1 by rogrm on 15/07/2014 - 13:49

    Am revăzut cu plăcere clipul prezentat, ”Romancing The Stone” – un film care mi-a plăcut foarte mult (și actorii care au jucat minunat, bineînțeles). Mulțumesc, zi frumoasă !

    • #2 by succesulpe on 15/07/2014 - 14:38

      Multumesc mult pentru vizita, comentariu si desigur pentru faptul ca ti-a placut continutul postarii mele.🙂

  2. #3 by Bursucel on 15/07/2014 - 14:44

    Michael Douglas, Kathleen Turner și Dany de Vito + când lucrurile merg rău… m-au dus cu gândul la The War of The Roses, G.
    Romancing The Stone nu-i bifat ca văzut, așa că spun Mulțumesc, o să iau în calcul recomandarea!🙂

    • #4 by succesulpe on 15/07/2014 - 14:49

      Fiecare lucru are timpul sau Bursucel. Acum i-o fi venit vremea🙂

  3. #5 by Mirela on 15/07/2014 - 19:31

    Excelent, tot ce are legatura cu anii ’80 e balsam pentru suflet. Vezi ce usor e sa te detasezi si sa gasesti lucruri frumoase cu care sa iei distanta de celelalte (pe care oricum nu le poti schimba ) ? Si nu uita de History….😉 care e beton, doar am stabilit. Evadari adica.

    • #6 by succesulpe on 16/07/2014 - 8:14

      Evadarea din realitate inseamna de fapt a o trai mai putin.
      Cine isi doreste asta? Dar putem sa o acceptam asa cum acceptam sa spunem somnul. Deturnarea atentiei de la realitatile vietii poate insemna si o fuga de realitate. Dar o acceptam si pe asta cum acceptam sa acordam timp cititului unei carti, vizionari unui film sau… unui hobby.
      Uite asta ma duce cu gandul la urmatorul meu articol🙂

      • #7 by Mirela on 16/07/2014 - 12:43

        Deci am fost un fel de muză😉

      • #8 by succesulpe on 16/07/2014 - 13:35

        Normal Mirela! 😆

      • #9 by Mirela on 16/07/2014 - 19:29

        Daca realitatea e de cacao atunci ai voie sa o eviti si sa-ti faci tu alta, din care sa elimini ce nu-ti place. E pana la urma instinct de conservare care se manifesta cand esti agresat, iar noi suntem agresati de mult timp, din multe directii. Si pana la urma trebuie definit ce inseamna realitatea pentru fiecare in parte, dar ajungem la filozofie si ne punem creierii pe moatze…. mai bine nu, am zis ca ne simplificam viata, nu viceversa.🙂

  4. #10 by racoltapetru6 on 16/07/2014 - 17:33

    Psihoterapia ta mi-a prins bine și, pentru câteva momente, mi-am golit creierul de problemele cotidiene!😉

Puteti lasa un comentariu ...

