Za ais baket chialengi

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 06/09/2014 - 14:43

    Ay, ce nostim! Eu m-am bălăcit la Meșendorf mai rău ca rațele. Nu, nu m-am postat pe rețelele de socializare.🙂

    • #2 by succesulpe on 06/09/2014 - 15:25

      Astept cu nerabdare postarea cu clipul balacelii de la Meșendorf, avand ca protagonista persoana majestatii voastre😆

  2. #3 by Mirela on 06/09/2014 - 16:56

    Sau daca nu aveau nevoie de sprijin inainte, dupa incercare sigur au avut nevoie, pentru vanatai cel putin🙂 . Dar ce e bine e ca a doua oara precis au stiut ca e nevoie totusi de minim doi (sau doua) care sa ridice galeata plina, ca altfel isi adaugau noi leziuni, fara finalizare insa😀
    Oricum, oameni inimosi multi, imi place de ei si imi place entuziasmul lor.

    • #4 by succesulpe on 07/09/2014 - 5:14

      Ai subliniat esenta mesajului din clipul de mai sus: faptul ca sunt inimosi si entuziasti 🙂
      Comentariul tau a fost mai bun ca articolul meu😆

  3. #5 by Ionut on 06/09/2014 - 19:54

    Si eu am primit provocarea, nici n-am dat pasare acestei campanii dar am donat. O suma mica, dar utila pentru ceea ce vor sa faca. Cercetarea in domeniul sclerozei este foarte importanta, zic eu eu.

    • #6 by succesulpe on 07/09/2014 - 5:24

      Este un lucru minunat cel pe care l-ai facut, dar si mai minunat ar fi ca mica ta contributie sa aduca o cat de mica contributie in cercetarea maladiei. Tare imi este teama ca unele boli sunt mult prea grele pentru ca sa li se gaseasca un remediu.😦

  4. #7 by racoltapetru6 on 07/09/2014 - 9:17

    E recomandabil ca, pentru buna circulație a sângelui, să faci câte un duș cu apă rece, chiar și cu gheață. Multora li se dezgheață astfel minte și, chiar și după donare, reușesc să facă afaceri profitabile, care le aduc mai mult decât au dat.😉

    • #8 by succesulpe on 07/09/2014 - 19:17

      Dusurile suedeze sau mai apropiat, balacelile in apa din copca, cred ca provoaca un soc care trezeste din lincezeala mai degraba si determina la actiune, oricare ar fi ea, daca ascultam urletele.. 😆
      Despre afaceri, sunt convins despre adevarul celor spuse de tine.🙂

Puteti lasa un comentariu ...

