Concertul de sambata seara

O promisiune este mai mult decat o promisiune. Este o datorie!
Pentru cei nominalizati la „Calcule matematice” urmeaza dansul si felicitarile:

Multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns!

Later edit: Pentru fani: Concertul live

,

  1. #1 by july on 13/09/2014 - 18:45

    Shania Twain este una din favoritele mele . Multumesc, G., o seara placuta !

    • #2 by succesulpe on 14/09/2014 - 6:01

      Deja nu mai era nevoie sa spui asta. Faptul ca imi citesti si comentezi de atat de mult timp, postarile demonstraza afinitati de care sunt constient😉

  2. #3 by rogrm on 13/09/2014 - 19:24

    Am acordat steluțe (am ascultat-o de trei ori cu multă plăcere) cântecului frumoasei și talentatei Shania Twain. Multumesc, toate cele bune și o duminică cât mai plăcută !

    • #4 by succesulpe on 14/09/2014 - 6:16

      Este o melodia premiu pe care nu am mai ascultat-o pana acum si pe care mi-a facut placere sa o daruiesc prietenilor vechi si desigur, tuturor celor care trecand pe sub fereastra vor indrazni sa si intre, pe usa care-i intotdeauna deschisa larg 🙂

  3. #5 by 9 on 13/09/2014 - 20:15

    Felicitări laureaţilor!😉

    • #6 by succesulpe on 14/09/2014 - 6:22

      Bucuria este a noastra a tuturor, stiindu-ne cu totii uniti intr-un grup de oameni frumosi unde fiecare isi aduce aportul asa cum se pricepe pentru ca zilele sa ne fie mai frumoase si pline de soare.🙂

  4. #7 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 13/09/2014 - 20:36

    E bal sau nu?🙂

    • #8 by succesulpe on 14/09/2014 - 6:26

      Mais oui ma Contesse. Il ne faut pas oublier de bonnes habitudes 😆

      • #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 7:16

        Ooo, ce franceză frumoasă gângurești, tu, drăgălașule!
        Bună dimineața!🙂

      • #10 by succesulpe on 14/09/2014 - 7:26

        Buna sa-ti fie inima, precum iti este si cautatura iar razele de soare sa-ti lumineze intreaga zi cerul curat si fara de nori, al sufletului 🙂
        Moamaaa trebuie sa-mi notez asta undeva…

      • #11 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 7:28

        Contesse ne trouve pas encore les mots pour exprimer son émotion devant l’incroyable fête organisée hier soir !

        Je n’aurais pas pu rêver mieux que cette fête dans laquelle je me retrouve complètement. INOUBLIABLE. FORMIDABLE.🙂
        Îmi notez și eu tot ce spui! :))

      • #12 by succesulpe on 14/09/2014 - 7:35

        Contesse, votre mots sont un baume pour l’âme 😉

      • #13 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 7:37

        Hahahaah! les votres aussi!

        MERCI et a bientôt dès que j’aurai trouvé les mots justes.

      • #14 by succesulpe on 14/09/2014 - 7:39

        Si ce n’est pas vous, alors qui ??? 😯

      • #15 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 7:41

        Sunt eu, toată-n tot, doar că blondă de vreo săptămână! Hahahahah! Acum verdele mentă îmi va veni mult mai bine!

      • #16 by succesulpe on 14/09/2014 - 7:46

        Ooo… stai sa inteleg… ai facut asta doar de dragul verdelui Menta? 😯

      • #17 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 7:49

        De dragul ideii de a fi nouă!
        Am o mică armată de clasa a V-a: 40 într-o clasă și 36 în cealaltă!

      • #18 by succesulpe on 14/09/2014 - 8:03

        Mi si te imaginez maine cu bratele pline de 76 de buchete mari de flori prilejuite de bucuria revederii cu copii, dupa o vacanta parca mult prea scurta dar cu multe realizari, dupa cum am vazut.🙂
        Si ca sa vezi cum e, uite incep eu cu un buchet 😆

        trandafiri

      • #19 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 8:08

        Ooooooo! Ce mult mă bucur să primesc florile tale!
        Trebuie să te înclini un pic să te pot îmbrățișa! Mulțumesc! Plec la Meșendorf peste puțin timp, să mă încarc și să rezist cât pot de bine în noul an școlar.
        Mi-a înflorit magnolia! Am să mă gândesc și la tine când o voi revedea, ca să ai parte de suavitate, iubire și de o îmbrățișare cu freamăt.

      • #20 by succesulpe on 14/09/2014 - 8:10

        Sa ai zi plina de bucurii ! 🙂

      • #21 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 14/09/2014 - 8:18

        Să ai și tu o zi așa cum ți-ar fi drag să-ți fie!🙂

  5. #22 by racoltapetru6 on 14/09/2014 - 8:50

    Hai că mi-a plăcut caracterizarea pe care mi-ai făcut-o! Să nu mai vorbesc de mențiune și melodie, cu care mi-ai făcut duminica mai frumoasă!🙂

  6. #23 by Mirela on 14/09/2014 - 21:30

    Mai bine mai tarziu decat deloc, zic…. asta ca sa zic si eu ceva duminica seara, dupa ce sambata am ratat-o😦 Shania Twain e un premiu mai mult decat potrivit !🙂 Si dau si eu ceva la schimb :

    • #24 by succesulpe on 15/09/2014 - 6:30

      Niciodata nu este prea tarziu pentru comentariile tale si cu atat mai mult cu cat poarta atat de multa sensibilitate😉

      • #25 by Mirela on 15/09/2014 - 19:41

        Zici ? Uite cum aflu mereu despre mine lucruri noi…. si chiar bune din cand in cand😀

  7. #26 by Mélanie on 17/09/2014 - 19:09

    ah, Shania… am vazut-o-n concert la Toronto acum câtiva ani, iar azi am fredonat în masina:”so, you’re a rocket scientist or Brad Pitt… you don’t impress me much!”🙂

    • #27 by succesulpe on 18/09/2014 - 6:15

      Aaa desigur, as fi putut jura cu mana pe inima 😆 😆

      • #28 by Mélanie on 18/09/2014 - 13:59

        te cred… da’ culmea-i alta: traiesc cu un rocket&satellite scientist care nu seamana cu Brad Pitt (slava cerului francez!), ci mai degraba cu… Paul Newman!🙂

      • #29 by succesulpe on 18/09/2014 - 16:32

        Asta confirma inca o data fire-ti independenta. Nu-ti recunosti nici evidenta😆 😆
        Mélanie, ma bucur de fiecare data pentru comentariile-ti savuroase🙂

      • #30 by Mélanie on 19/09/2014 - 8:49

        merci, Gé! n-am nici rabdare, nici timp sa abordez si/sau sa ma „eternizez” asupra subiectelor triste, negative… asa cum am precizat @ „about”: nu traiesc în vreun „teddybear land”, dar am ales si decis sa „savurez” existenta terestra, aici si acum…🙂 P.S. Paul Newman e „Aquarius” ca mon cher et tendre…🙂

      • #31 by succesulpe on 19/09/2014 - 16:00

        Da Mélanie, pentru multi dintre noi poti constitui un model de urmat, macar din punct de vedere al abordarii si intelegerii vietii.
        Se intelege ca si eu mai am de „lucrat la acest capitol” dar sunt pe drumul cel bun😆
        Corect si eu cred ca numai intr-un „Aquarius” puteai sa gasesti perechea pefecta.🙂

Puteti lasa un comentariu ...

