Scotia isi castiga independenta

,

  1. #1 by racoltapetru6 on 18/09/2014 - 11:55

    Cred că independența este dorită de anumiți politicieni (iarăși acest execrabil cuvânt!), care vor „să intre și ei pe o felie” de putere și profituri. În loc să tindem a fi cât mai uniți, unii vor să ne dezbine pentru interese proprii. Iar masele așteaptă să fie manipulate.

    • #2 by succesulpe on 18/09/2014 - 13:27

      Da Petru, este „boala” de care sufera toti cei care aleg drumul politicii. Este cea care isi gaseste loc alaturi de trufie, ingamfare, orgoliu, vanitate, mandrie si dorinta de maretie.
      Cei care nu au acest „microb” in sange, stau deoparte si carcotesc 😆

  2. #3 by 9 on 18/09/2014 - 18:53

    Ei, ei, G!🙂 Gândeşte şi tu un pic.😉 Fiecare se visează un mic…rege.🙂
    De ce s-a produs Marea Schismă din 1054, ce a împărțit creștinismul în două mari ramuri, vestică (catolică) și estică (ortodoxă)?
    Unii sunt fericiţi doar dacă au măcar un capăt de….putere.😉

    • #4 by succesulpe on 19/09/2014 - 15:23

      Am sa incerc sa gandesc si eu putin 😆
      Sigur, chiar daca nu este un motiv ” universal” care sa reprezinte dezideratele unei largi mase a populatiei unui tinut, si tine doar de ambitiile personale ale unor politicieni, aceasta explicatie am intalnit-o si in mesajul de la Petru si caruia i-am dat dreptate.
      Imi este greu sa cred ca poti rupe o tara doar pentru cativa ani de „domnie”…
      Este peste puterea mea de intelegere… 🙂

      • #5 by 9 on 19/09/2014 - 16:05

        Of, G! Iarta te rog, daca am părut…impertinenta.
        Ia priveste in jur. Rusia ameninta, America… ameninta. Azi a fost un exercitiu de… alarma de bombardament in Oradea. M-au trecut fiori reci…Regiuni, tari…pot fi sterse intr-o clipa de pe harta lumii, datorita nesabuintei unora.

      • #6 by succesulpe on 19/09/2014 - 16:25

        Nici pe departe nu am vrut sa aplic o „corectie” mesajului tau😆 M-a amuzat insa ideea si am vrut sa impartasesc asta si cu tine😆
        Da, sunt constient ca fiecare cuvant aruncat din nesabuinta, poate constitui scanteia care sa arunce in aer un intreg continent. Unii abia asteapta sa-si arate inconstienta in arta razboiului, altii traiaesc din si pentru asta…
        De asemenea ma sperie abordarile nesabuite ale unor teme tabu sau aratarea muschilor, doar pentru interese personale sau de grup.

      • #7 by 9 on 19/09/2014 - 16:48

        Se pare ca omenirea nu se invata minte.😦
        A propos! Cred ca stii ca ungurii nici macar nu recunsc secuii ca fiind unguri.🙂 Si uite aici contradictia!🙂
        Sigur ca da, din punc de vedere politic, unii considera ca ar mai avea de castigat cateva voturi fiind pro sau contra independentei acestor judete. Dar ce mai! Oricum ne paste regionalizarea. Deja Oradea apartine intr-o oarecare masura Clujului. Si sa nu crezi ca oradenii sunt foarte incantati.

    • #9 by Mélanie on 19/09/2014 - 8:44

      P.S. Într-un bar, intră un grup de scoţieni. Barmanul îi priveşte şi întreabă:
      – De ce toţi sunteţi îmbrăcaţi în kilt-uri, numai unul în pantaloni?…
      – Ăsta în pantaloni e „vesel”(gay)…🙂

      • #10 by succesulpe on 19/09/2014 - 15:24

        😆 da, tare jocul asta de cuvinte… 😆

    • #11 by succesulpe on 19/09/2014 - 15:47

      Trebuie sa recunoastem ca ochii intregii lumi erau fixati la ce se va intampla pe insula.
      Cat despre titlul articolului meu, eu credeam ca l-am lasat in coada de peste😆

Puteti lasa un comentariu ...

