Despre frumusetea uitata a vietii

20 comments

  1. july

    Neata, G. ! Starea de indragosteala e buna un timp, dar daca tine prea mult e paguboasa . 😀

  2. Orice poveste trăită cu sufletul la gură e binevenită. Mai ales cele de dragoste. Dacă nici ele nu te omoară, măcar te întăresc, 😉

  3. 9

    Am spus-o si eu, apoi m-am ars. 🙂 Acum le spun alor mei sa fie atenti sa nu se arda, dar nu ma cred. 🙂

    • Fiecare trebuie sa isi arda karma. Acum sa stii ca nimeni nu face ce i se spune si din acest motiv nu trebuie sa te simti raspunzatoare. La fel am facut cu totii si la fel vor face si cei care vin dupa noi. Este in firea noastra 🙂

  4. De ceva vreme – că tot mi-s prinsă în real mai abidir ca altădată – am observat că, indiferent de ceea ce urmează îndrăgostelii, merită să-i fie dăruită porția de carpe diem!/em>
    Să nu râzi, G… Nu știu să spun altcum, dar eu cred că îndrăgostiții sunt cele mai binecuvântate ființe din lume! 🙂

    • Daca vorbim despre indragostitii fericiti, asa este. Lumea intreaga este minunata si este numai a lor. Hormonii le zburda in voie, chimia isi face datoria, nimic nu le sta in cale si totul este in roz 😆
      Cealalta categorie de indragostiti, sunt penibili.
      Dar suntem cu totii oameni si ne supunem acelorasi reguli 😆

Va astept cu un comentariu

