Gandul de duminica – Logica matematica

,

  1. #1 by krab607 on 28/09/2014 - 9:34

    „Fiecare prezidentiabil are prostii lui”… Nu-i aşa simplu precum crezi mata’ Coane G.! Sînt proşti şi proşti, fiecare cu demnitatea şi onorea lui, nu?
    Şi ca o inducţie logică de final, să nu mă întrebi eu cu cine votez, carevasăzică, ca să-mi spui cărui „gen” aparţin 😆

    • #2 by succesulpe on 28/09/2014 - 9:47

      Stim acum ca fiecare problema are mai multe feluri de rezolvare.In final rezultatul este doar unul singur. Enuntului de mai sus care devine o adevarata problema, i-am gasit una din explicatii. Completarea ta aduce mai multe clarificari acestei probleme. Descoperim astfel ca unii sunt intr-atat de mult, incat nici nu isi dau seama ca sunt, dar sunt atat de demni si cu cheptul inainte, ca si cum de ei ar depinde soarta omenirii. Si din pacate, au dreptate.

  2. #3 by racoltapetru6 on 28/09/2014 - 9:37

    Io tăt n-am înțăles: dacă minoritățile trebuie protejate, de ce tăt majoritatea decide? Asta nu-i discriminare (sau cum îi zâce)?🙄

    • #4 by succesulpe on 28/09/2014 - 9:55

      Chiar ca m-ai pus in incurcatura😯
      Ma gandesc ca majoritatea in marea ei intelepciune, a decis cine reprezinta minoritatea si faptul ca aceasta trebuie protejata si careia sa-i fie acceptat si punctul de vedere, dar sa nu fie bagata in seama…
      Acum cu deciziile nu mai stiu, poate ca nu-s de pe aici …zic si eu

  3. #5 by july on 28/09/2014 - 9:40

    Suntem ceea ce mancam, iubim, votam : pontisti, basisti, otevisti …😆 cam asa se imparteau si la revolutia franceza, monarhisti, robespierristi, iacobini si altii insetati de sange si putere .😀 Capul cui taiem? democratiei i l-am luat, libertatea exista dar nu se manifesta, fraternite cu ungurii vrem, dar nu vor ei, ce a ramas ?😆

    • #6 by succesulpe on 28/09/2014 - 10:15

      Sa urmam porunca Domnului si sa luam aminte la cuvintele Evangheliei dupa Matei care spune: „Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti” (Mt. 22, 39)
      Ce sa mai zic si eu 🙂

      • #7 by july on 28/09/2014 - 10:46

        Inca nu am ajuns la etapa asta din Evanghelie, mi se pare prea mult la cat ma iubesc eu :)))

      • #8 by succesulpe on 28/09/2014 - 11:13

        Este mult prea mult, pentru toata lumea😆 😆

  4. #9 by 9 on 28/09/2014 - 11:06

    Oare dacă nu votez cu niciunul, nu rămân tot…prost(proastă)?😦

    • #10 by succesulpe on 28/09/2014 - 11:20

      Aaa nuu. Si tu ca si ceilalti ramai in grupul celor care simt ca trebuie sa faca asa.
      Dar regula spune ca pentru ca sa nu oferi sansa ca ceilalti sa iti dicteze viitorul, trebuie sa iei buletinul de vot si sa faci si tu ceva pe el 😆

      • #11 by 9 on 28/09/2014 - 12:05

        Să fac ceva pe el, bine spus.🙂🙂

  5. #12 by ina15 on 28/09/2014 - 17:01

    math

Puteti lasa un comentariu ...

