Cat costa o reclama

, ,

  1. #1 by Mirela on 01/10/2014 - 19:18

    Nu rezolvam nimic daca zabovim cu gandul la cum profita de noi unii si altii. Nu ai ce sa faci, oricum. Macar sa fie reclama haioasa (cum e cea din poza ta, desi asta cred ca e afis stradal, mai ieftina adica), ca sa te dispuna cel putin ; ca daca mai e si antipatica, atunci chiar suntem trasi pe sfoara pe toata linia😀

    • #2 by succesulpe on 01/10/2014 - 19:57

      Nu zabovim, dar sa stim nu costa nimic 🙂
      Am folosit aceasta reclama, tocmai pentru ca sa nu va aud ca v-am tras pe sfoara 😆

      • #3 by Mirela on 01/10/2014 - 22:16

        Nu costa, dar ne ofticam de cati bani se castiga in publicitate inclusiv pe spinarea unora care nu vor. Muncesti sa platesti pe unii care de fapt se cam joaca, asa mi se pare.
        Tu nu ne tragi niciodata pe sfoara, dimpotriva🙂

      • #4 by succesulpe on 02/10/2014 - 5:15

        Tot mai des mi se contureaza ideea ca traim datorita click-ului de mouse.😆

  2. #5 by racoltapetru6 on 02/10/2014 - 10:57

    Știam ceva în sensul ăsta, dar nu cunoșteam taxele concrete. La atâtea reclame, se ajunge la cifre enorme pentru noi. Ce să mai zicem de sumele vehiculate în SUA, la finala NBA?! Milioane de dolari pentru câteva zeci de secunde!

    • #6 by succesulpe on 02/10/2014 - 13:48

      Doar asa informativ: Daca in 1998, un spot de 30 de secunde difuzata in timpul decernarii Premiilor Oscar costa 950.000 de dolari in 2007, o reclama de 30 de secunde la reteaua ABC, a adus postului de televiziune in timpul acestui eveniment 80 milioane de dolari.
      In 2008 a castigat 1,8 milioane de dolari
      Firmele Coca-Cola, Procter&Gamble, General Motors sau Unilever, fidele Oscarurilor de 12 ani, au cheltuit aproximativ 650 milioane de dolari pentru reclame. Pepsico a platit 60,7 milioane de dolari iar American Express 60,5 milioane de dolari. Coca-Cola a cheltuit in publicitatea de la Oscaruri, 24,6 milioane de dolari.
      Finala anuala a campionatului de fotbal american, a adus televiziunii Fox venituri de aproape 160 de milioane de dolari din publicitate.
      Astfel, televiziunea Fox a castigat intr-o singura noapte o suma echivalenta cu jumatate din valoarea intregii piete mass-media din Romania intr-un an intreg.
      Daca pentru primul „Super Bowl”, organizat in 1967, suma castigata a fost de de 42.000 de dolari, in 2007 Fox a primit fabuloasa suma de 2,6 milioane de dolari pentru o reclama de 30 de secunde.
      Producatorul de bere Anheuser-Busch, plateste aproximativ 16 milioane de dolari pentru patru minute.
      Ceea ce inseamna ca au de unde si mai ales de pe seama cui.😀

  3. #7 by Poteci de dor on 02/10/2014 - 21:03

    Se câștigă foarte bine din publicitate. Câștigă televiziunea, câștigă cei care au făcut spotul cu tot ce implică asta, câștigă brandul. Pierde cineva? Depinde…. uneori cumpărătorul dar nu mult și dacă e deștept o singură dată…

    • #8 by succesulpe on 03/10/2014 - 18:21

      Este stiut ca dintotdeauna ultimul este cel care a platit toate oalele sparte. 😀

Puteti lasa un comentariu ...

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: