SIMONA HALEP, mandria Romaniei

, ,

  1. #1 by Mirela on 25/10/2014 - 16:11

    Fata asta e absolut minunata, in plus are si un zambet frumos care te face sa-ti placa s-o privesti chiar si atunci cand e invinsa (rar, in ultimul timp🙂 ). Ar fi extraordinar s-o invinga din nou pe Serena (de doua ori intr-o saptamana ?! ), as vrea sa vad maine meciul dar nu stiu pe ce canal…. te rog, daca stii ora (a noastra) si tv-ul, nu ezita sa le faci publice😉 . Caut si eu intre timp, asa ceva merita savurat la fel cum am facut in primavara, cand a fost cat pe-aci s-o bata pe Sarapova .
    O fata de nota 20, bafta maine si ii tinem pumnii !

    • #2 by succesulpe on 25/10/2014 - 16:42

      Finala se va juca duminica 26 Oct, de la ora13:00, meciul fiind transmis pe DigiSport2 si Dolce Sport.
      Sa ii dorim sa aiba puterea pentru ca sa-si implineasca visul!
      Multumesc Mirela.

      • #3 by Mirela on 25/10/2014 - 17:15

        Multumesc si eu, n-am acces la Digi deci o sa caut pe vreun canal de sport, incep sa sap de azi🙂 .

  2. #4 by racoltapetru6 on 26/10/2014 - 12:23

    Mai este o oră și începe marele meci! Deja am emoții!🙄

  3. #6 by racoltapetru6 on 26/10/2014 - 14:35

    😦 Chiar dacă a pierdut azi, viitorul e al Simonei!😉

    • #7 by succesulpe on 26/10/2014 - 15:45

      Este inca o copila usor speriata de marile glorii ale tenisului, dar ea va ajunge acolo sus, precum ai spus.
      Eu imi pasterz afirmatia facuta in primele randuri.🙂

Puteti lasa un comentariu ...

