Asteptari…

, ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 06/11/2014 - 11:07

    Da’ putem vota mai mult decât pot fura cei din guvernare. Ne trebuie doar o jumătate de oră, la cei din țară. Și poate că astfel de scrisori vor fi mai rare.

  2. #3 by adelinailiescu on 07/11/2014 - 10:47

    Eu nu-mi doesc sa ne ‘conduca” un geniu, vreau numai un om cinstit si care sa-si respecte fisa postului. Cine promite ca o sa-mi faca mie viata mai buna stand in tron la Cotroceni, minte! Mai mult decat persoana de pe podium cred ca conteaza echipa din spatele lui, cei care fac si desfac intrigi si interese sub obladuirea sa.

    • #4 by succesulpe on 07/11/2014 - 20:15

      Eu cred ca un presedinte are datoria sa ma faca sa ma simt mandru ca sunt roman. Sa aiba abilitatea de a ridica Romania in ochii lumii. Sa imi readuca demnitatea in fata cetatenilor Europei. Cat despre alte griji ale presedintelui care nu ii sunt in fisa postului, am avut deja unul multilateral pregatit care s-a implicat in toate. Dupa alegeri o sa avem insa presedintele pe care il vrea poporul. Sa ne fie de bine🙂

  3. #5 by danaiana on 07/11/2014 - 14:16

    Cata naivitate! Din pacate asta este Romania…

    • #6 by succesulpe on 07/11/2014 - 20:21

      Daca nu ar fi si multi naivi pe pamantul asta, nu ar exista ceilalti smecheri. Intotdeauna vor trebui sa existe multi pe seama carora pot exista ceilalti. Este o regula a Naturii in totalitatea ei si nu doar aici in Romania se pare🙂

Puteti lasa un comentariu ...

