Gandul de duminica – despre noi

, , ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 09/11/2014 - 14:06

    De fiecare dată când trec pe la tine, îmi place să-ți hrănesc peștii. Sunt atât de lacomi și ușor de manipulat, încât mă distrez de minune.😉

    • #2 by succesulpe on 09/11/2014 - 14:16

      Esti formidabil Petru 😆😆
      Dar nu pot sa nu ma gandesc mai profund la adevarul celor remarcate de tine😆

  2. #3 by Mirela on 09/11/2014 - 15:18

    Eu personal, daca as pleca de aici nu m-as mai duce niciodata sa votez pentru Romania, adica sa-mi stric o zi de duminica cu asa ceva…. dar asta e doar parerea mea. Si sper sa voteze toti de afara duminica viitoare, ca sa nu mai existe apoi motivul asta de manevrat – oricum, la aceste alegeri au votat cu mult mai multi decat in alti ani, pe undeva e explicabila lipsa eficientei. Cat despre orar, el e batut in cuie peste tot in lume, nu se prelungeste nicaieri, niciodata. Asa cum nu s-a prelungit de fapt nici in vara lui 2012, cand erau cozi mari la referendum, dupa ora 21. Si atunci n-a mai facut nimeni miting de protest.
    Mai vad ca cetateanul din Franta are o opinie logica si de bun-simt, dar asta nu i-a impiedicat pe ceilalti sa-l jigneasca, fiind destul de violenti in limbaj…. si nu inteleg de ce, ca ei vor vota duminica, nu s-a schimbat legea de la o parere.

    Si eu iti hranesc pestii de fiecare data, sper sa nu exagerez…. daca gasesti vreunul cu burta-n sus, de indigestie, iti cumpar altul !😀

    • #4 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:30

      Imi doresc sa se termine cat mai repede cu circul si sa ne inscriem pe o linie dreapta in refacerea identitatii si imaginii acestui stat. Nu va fi simplu pentru ca fiecare dintre noi avem cate ceva de obiectat si poate ca este bine asta, insa toti vorbesc si nimeni nu asculta.
      Tipul locuitor in Franta pare ca are o logica plina de bun simt dar este o simpla voce intr-o mare de voci. Atat timp cat fiecare vrem altceva, directia de mers este incerta.
      Multumesc mult pentru comentariu🙂

      • #5 by Mirela on 09/11/2014 - 15:40

        Si eu abia astept sa se termine, imi afecteaza sanatatea in diverse moduri…. numai ca pe final nu ma mai uit la nimic, stau pe History, remember ?😉 Si de fapt o sa fie bine oricum pentru ca ne linistim, vine decembrie cu ale lui si apoi ne vedem de treburi. Mai e un pic.🙂

      • #6 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:41

        Nu te minti. Stii bine ca nu poti sta departe de ce se intampla in jurul tau😆

      • #7 by Mirela on 09/11/2014 - 15:48

        Ba o sa stau, si nici nu mai votez vreodata, imi ajunge. E ultima oara, oricum ne conduc altii din afara, sub o forma sau alta.

      • #8 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:59

        Numai tu stii ce este mai bine pentru tine si intotdeauna o hotarare luata dupa o matura deliberare, trebuie tinuta pana devine obisnuinta.:)

    • #10 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:40

      La Fee, incerci sa imi spui ceva…? 😯

      • #11 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 15:41

        Da, am învățat să postez năstrușnicii!
        E și un semn de apreciere a articolului tău.

      • #12 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:45

        Doamne ce a putut face Internetul dintr-o zana asa draguta in toate comentariile sale. ntz ntz ntz… :facepalm:

      • #13 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 15:46

        Nu mă stârni!
        Am citit de 8 ori îndicațiile binevoitorului prieten ca să postez nebuniile astea! Am vrut să verific dacă mi-a reușit!

      • #14 by succesulpe on 09/11/2014 - 15:52

        Si ce ti-ai spus:
        -Ia sa incerc asta la bunul meu prieten G… 😆 😆
        Fii binevenita cu nebuniile tale cu tot si mai ales cu opiniile tale care intotdeauna mi-au facut mare placere sa le citesc🙂

      • #15 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 15:58

        Ay, cu opiniile mai ușurel să nu mi se confiște aripile…
        Mă mir într-o privință: mie mi-este așa de greu să aleg între cei doi, despre care chiar domnul președinte ne-a spus că nu-s cine știe ce, iar ații își frâng gâtul să fie ales unul și doar unul, lăsând să se subînțeleagă că, mai apoi, vor fi mai multe regate sau republici de condus…
        Am venit la bunul meu prieten G de dragul lui.

      • #16 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:05

        Ultima fraza este singura pe care voiam sa o aud.
        In masura timpului liber pe care il ai te asteptam cu totii sa ne mai schimbam cateva cuvinte impreuna🙂

      • #17 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 17:07

        Știu bine că la tine găsesc mereu ceva nou, ceva vechi, ceva albastru…
        Fiecare articol e o frumoasă surpriză.

      • #18 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:14

        Sa iti spun un secret…:facepalm: Sa stii ca intotdeauna imi va fi frica sa nu plictisesc prin reluarea unui subiect despre care s-a vorbit prea mult si de care suntem satui peste cap cu totii🙂

      • #19 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 17:17

        Tu nu plictisești niciodată. Eu nu mă plictisesc niciodată…
        Dar pot fi extrem de plictisitoare, ca acum când mă iau în seamă pe vreo două bloguri…

      • #20 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/11/2014 - 16:11

  3. #21 by krab607 on 09/11/2014 - 16:29

    Gi, am stat eu cît am stat pe marginea discuţiei însă iată că ” nu m-am putut abţine”😆
    Ştii ce nu înţeleg? Lipsa ţinerii de minte de la mînă pînă la gură a poporului astuia şi judecarea cu precădere a lucrurilor neesenţiale din activitatea unor personaje cocoţate în politică.
    Poate că atîta ne duce capul şi de aia avem şi conducătorii pe care îi avem. Şi cu toate astea mi-aş dori tare mult un singur lucru: un vot după cum ne taie capul pe fiecare şi nu după cum ne plateşte o parte sau cealaltă.
    Să fie „Jos cutare” cu toata convingerea şi sinceritatea şi nu după cît a platit mai bine sau nu una dintre părţi, că dincolo era mai ieftin…
    Dacă mai ţine mult circul ăsta, cred c-am s-o iau cu capul…Am trecut deja de partea cealaltă a argumentaţiei pro sau contra şi-am ajuns la replici de genul „fiindcă aşa vreau eu…fiindcă pot…etc…”
    E grav, nu-i aşa ?😆

    • #22 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:11

      Vrei sa stii ce cred eu? Cred ca sigur va fi nevoie de o clinica speciala de recuperare asemanatoare celor pentru soldatii intorsi din teatrele de razboi, pentru aceia dintre noi care se implica afectiv in viata societatii si se intorc de acolo grav raniti sufleteste. 😐

      • #23 by krab607 on 09/11/2014 - 17:13

        Nu-mi spuuuneee! Colegi de salon?😆

      • #24 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:16

        ….tragand cate un adidas de sfoara, dupa noi 😆 😆

      • #25 by krab607 on 09/11/2014 - 17:19

        Nooo…cu „trasul” eşti un caz uşor, recuperabil! Mai rau e de mine c-am ajuns aici cu „Împinsul”😆

      • #26 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:22

        Lasa ca le-o vom tragem unora si le vom impinge altora… stampila, duminica, la votare.😆

      • #27 by krab607 on 09/11/2014 - 17:23

        Poţi fi sigur de asta! Bazează-te pe mine!😆

      • #28 by succesulpe on 09/11/2014 - 17:25

        Uite lucrul asta imi place cel mai mult: doi oameni care se pot intelege fara prea multe explicatii.😆
        Uite ia un ursulet: 🐻

      • #29 by krab607 on 09/11/2014 - 17:28

        Mulsumesc!

Puteti lasa un comentariu ...

