Duminica Alegerii

, ,

  1. #1 by ecoarta on 15/11/2014 - 9:52

    Adevăr grăit-ai! Dar cam greu aşa ceva!

    • #2 by succesulpe on 15/11/2014 - 9:57

      Se pare ca pe oameni un singur lucru ii uneste cu adevarat. Si acela nu este Binele ci Suferinta.

  2. #3 by Lia on 15/11/2014 - 10:12

    Asa ar fi firesc… dar se pare ca pentru unii este mai usor sa primeasca pomeni, s-au invatat cu teama si supunerea din apusul regim al impuscatului. Le este lene sa gandeasca si sa-si asume.
    E, voila, Baia Mare vrea schimbarea🙂

    http://maramuresenii.ro/baimarenii-i-au-amintit-lui-ponta-ca-nu-l-vor-presedinte/

    • #4 by succesulpe on 15/11/2014 - 10:56

      Sunt multe decenii de astupat de praful istoriei, Lia.🙂

    • #5 by Mirela on 15/11/2014 - 13:06

      Baia Mare vrea schimbarea aducand din nou PDL in atentie? Ce tare….🙂

      • #6 by succesulpe on 15/11/2014 - 13:13

        Multe lucruri par contradictorii in zilele acestea. In realitate toti parem ca vrem acelasi lucru.
        Recunoasterea noastra ca cetateni europeni, cu aceleasi drepturi si as vrea sa cred eu, indatoriri.
        Apoi sa fim reprezentati in lume printr-o persoana care sa readuca demnitatea pierduta a Romaniei.
        Un presedinte nu are dreptul de a face mai mult.
        Bunastarea tine de ce poate face un Guvern condus de un premier corect si responsabil.

      • #7 by Lia on 15/11/2014 - 18:48

        Draga Mirela, aproape toti baimarenii care au iesit in strada nu-s angajati politic, asa cum nu sunt nici eu. La asa zisa revolutie aveam 27 de ani, am trait suficient in comunism. In acel decembrie m-am bucurat cu toata fiinta ca in sfarsit scapam de ciuma rosie. Crezusem in schimbare… am votat atunci cu Ion Ratiu… sotul meu a primit o bataie zdravana pentru ca a incercat sa-si sustina parerea si sa le explice de ce crede (asa cum credeam si eu) ca Ratiu ar fi o solutie pentru Romania. Am fost nevoita sa accept vointa majoritatii si sa privesc neputincioasa cum viata celor care l-au votat pe ilici zambarici iliescu se degradeaza.
        Maramuresenii au fost oameni liberi chiar si pe vremea impuscatului, din fericire fac parte dintre ei. Pentru mine libertatea inseamna: respect, munca, bun simt si asumare.
        N-am sa intru in polemici si nici nu incerc sa conving pe absolut nimeni de nimic. Respect optiunea fiecarui om. Toti suntem tributari propriei cunoasteri, constiinte si trairi.
        Apropo, ca tot ai adus in discutie pdl ul… stii cati ani din cei zece, cat a fost base presedinte, cati ani au fost la guvernare pdl istii. Dar in cei 25 de ani de la caderea lui ceasca care dintre partide a fost cea mai lunga perioada la guvernare. Si inca ceva, nu presedintele se ocupa de partea economica… aceea este treaba guvernului. Nu fac pe avocatul diavolului si nici nu le tin partea. Toti sunt intr-un fel sau altul la fel de vinovati. Cert este ca daca va iesi plagiatorul presedinte, nu va fi si presedintele meu asa cum nu a fost nici iliescu.
        Categotic am alte viziuni asupra vietii…

      • #8 by succesulpe on 15/11/2014 - 19:02

        Este absolut binevenit comentariul tau la articolul propus de mine, si iti multumesc pentru asta. Sunt convins ca fiecare dintre noi mai avem multe de invatat de la ceilalti, si opinia fiecaruia dintre noi poate oferi o imagine mai clara asupra situatiei in care se afla in acest moment tara si poporul acesta. Ma gandeam in timp ce te citeam ca am aceeasi opinie ca presedintele nu mai are dreptul de a reprezinta nici un partid din momentul in care este investit cu aceasta functie. In aceasta situatie nici nu stiu cum ar fi mai bine sa votam. Tara are nevoie de un presedinte unic pentru toti romanii, bine pregatit de a readuce demnitatea acestei tari printre natiunile lumii.

      • #9 by Lia on 15/11/2014 - 19:19

        „G”, romania are nevoie de un om corect la carma tarii. In primul tur am votat cu M. Macovei si am spus ca voi vota in turul al doilea cu cine o fi sa intre in turul doi cu plagiatorul. A iesit Iohannis. Ei bine, in intervalul celor doua saptamani, l-am urmarit, i-am urmarit iesirile la tv sau in public (filmarile, aproape tot ce a aparut pe youtube) am rascolit si am citit cat de mult am putut din ce s-a scris despre el de-a lungul anilor, tocmai pentru ca nu am avut incredere in el pentru ca avea in spate pnl ul si pdl ul si nu numai. Am ajuns sa-mi reconsider pozitia si sa-l apreciez. Experienta de viata imi spune ca este un om onest, integru… care daca va ajunge presedinte va face tot ce-i sta in putere ca sa puna tara aceasta pe un fagas normal. Fireste ca este opinia mea pe care nu o impun nimanui si nici nu incerc sa conving pe nimeni ca alegera mea este cea corecta. Doar o expun si mi-o asum.

      • #10 by succesulpe on 15/11/2014 - 20:05

        Am scris ani de zile despre asteptarile mele de la conducatorii acestei tari, despre opiniile mele cu privire la deciziile luate de cei pe care i-am votat sau nu. Deja este prea mult pentru mine. Sa ne fie sanatosi si sa ne conduca cum i-o taia capul. Ce a fost de distrus s-a distrus. Nu mai cred in nimeni.Nu mai votez nici pentru nici impotriva schimbarii, nici pentru raul cel mai mic nici pentru si nici contra. Niciodata nu a iesit ce am vrut eu 🙂

      • #11 by Lia on 15/11/2014 - 21:24

        🙂 Parerea mea este ca trebuie sa votezi, chiar si daca te duci doar sa anulezi votul, inseamna ca ti-ai facut datoria. Dar, normal ca tu decizi… este dreptul tau sa alegi ce faci.
        Eu nu am avut asteptari niciodata de la cei pe care i-am votat. Le-am acordat increderea. Nu-s atat de naiva incat sa-mi imaginez ca un singur om poate rasturna muntii… nu, nu-i poate… dar poate fi un exemplu de corectitudine si decenta daca este sa ne gandim bine, se stie ca „seful” este cel care impune o anumita conduita. El traseaza o anumita atitudine prin exemplul sau… ceilalti de pe scara ierarhica se vor plia vrand nevrand.
        Multumesc „G” pentru oportunitatea acestei discutii normale, decente, asupra unui subiect „incendiar” care starneste patimi si ura in randul acestui popor mintit, furat si manipulat de atata vreme.
        Ce a fost am vazut, ce va fi vom vedea…
        O seara frumoasa!

      • #12 by succesulpe on 16/11/2014 - 7:14

        Va sunt recunoscator fiecareia pentru sinceritatea comentariilor. Nici nu se putea altfel. Adesea devenim surzi si orbi la opiniile care vin din partea altora si pe care nu vrem sa le acceptam insa respectul care ne leaga pe noi cei de aici, ne-a oferit posibilitatea acestei discutii din care eu am inteles mai mult decat in toti acsti ani nebuni si o pastrez in mine ca o lectie reala de democratie.

      • #13 by Mirela on 15/11/2014 - 21:25

        Lucrurile sunt foarte amestecate, nu functionam in alb/negru, rau/bun, rece/cald. Si eu am votat Ratiu, apoi dupa multi ani am vazut ca ticalosul de Iliescu a stiut sa colaboreze cu toti ceilalti, a respectat aliantele incheiate, nu si-a tradat colaboratorii… a reusit pana la urma sa-si ceara scuze si Regelui…. ca mai apoi „altcineva” sa-l faca tradator pe acelasi rege. Si tot asa, de exemplu intrarea Romaniei in UE si NATO care se datoreaza , ce sa vezi, PSD-ului si lui Nastase-ticalosul, care a stiut sa negocieze. Si tot asa, din PSD au mai intrat unii prin puscarii, li s-au confiscat banii castigati ilegal, iar asta e o realitate, de care nu spun cei care acuza stanga de toate relele si isi asuma ei, cu tupeu, diverse realizari. Ca lumea uita, tinerii se lasa usor angrenati in miscari de strada si treptat adevarul e ala pe care mi-l servesc mai-marii zilei.
        In fine, as putea sa scriu aici pagini intregi de argumente, numai ca eu nu-s atat de partizana sau de incrancenata ca altii. Si nu-s nici bugetara, desi numai prostia asta am tot auzit-o cand mi-am spus parerea, in ultimul timp. Ba mai mult, in cei 25 de ani pe care ii am in cartea de munca, n-am nici macar o zi de lucru la stat, ca-s un om energic si fara astampar. Dar e la moda si impartirea in tabere omogene, cand de fapt nu e asa : sunt batrani, tineri, asistati si oameni de afaceri in ambele tabere, iar aici stiu ce spun, din „tabara” mea. Dar e comod sa pui stampile, Iar asta e, exclusiv, rezultatul ultimilor 10 ani oribili in care, de fapt, orice guvern ar fi fost, a depins de umorile si de dispozitiile bune sau rele cu care se trezea Basescu dimineata. L-am auzit si eu ieri, ca pe un neispravit manipulator ce e, si observ ca la tine a prins inclusiv ultimul lui discurs. La mine nu, asta e. Trebuie sa supravietuim cu totii intre granitele astea si n-avem ce face.
        Iar cu plagiatul credeam ca s-a lamurit mai demult, dar vad ca nu….. acuma ca a fost asa, ca n-a fost, vad ca sar sa strige inclusiv toti repetentii si toti tinerii studiosi care, de regula, isi fac lucrarile de licenta (cel putin) copiind fragmente de pe net, asta dupa ce pe tot parcursul liceului au copiat referate tot de acolo…. apoi ii gaseste simtul dreptatii. Suntem o natie ipocrita si lipsita de fair-play si suntem gata sa-i dam in cap celui care vrea sa construiasca ceva, in general vorbind. Si ne simtim bine numai cu biciul pe spinare, unii dintre noi. Nu tu sau eu, zic in general cum e populatia, care altfel se mira apoi de ceea ce traieste.
        Na, ca m-am intins cu comentariul, sper sa nu se supere gazda.
        Si apropo, nu presedintele se ocupa de economic, chiar daca basescu asa ne-a pacalit pe unii…. deci pentru ce ii trebuie unui presedinte, mi se pare limpede ca unuia din ei ii lipseste viteza de reactie🙂 de care clar are nevoie ca presedinte. Asta asa, ca idee.

      • #14 by succesulpe on 16/11/2014 - 7:38

        Gazda nu se va supara vreodata ca blogul sau sa fie o tribuna a unei comunicari sincere a oricaror opinii. Fiecare dintre noi suntem diferiti si bine ca este asa iar fiecare avem nevoi, dorinte si nazuinte. Insa toti impreuna dorim acelasi lucru: sa fim respectati pentru ceia ce suntem.
        Conflictele aparute in societate nu ni se datoreaza noua ci politicienilor care au starnit in noi sentimente negative, scandaluri si ura, divizand societatea romaneasca in doua si apoi pe fiecare jumatate in alte doua, ajungand in final ca fiecare dintre noi sa ramanem singuri si fara nici un sprijin. Poate ca fiecare vom intelege ca este timpul pentru o reconciliere pe baza respectului celui de langa noi astfel incat sa ne gasim un drum comun tuturor. O sa mergem la vot si vom vota asa cum credem fiecare si apoi ne vom supune deciziei majoritatii. Daca unii sau altii se vor fi inselat cu siguranta vor putea sa isi repare greseala data viitoare. Mai mult bine sau rau decat ne-au facut, nu vor putea sa ne faca alesii.🙂

  3. #15 by adelinailiescu on 15/11/2014 - 14:52

    Eu cred ca toti vrem acelasi lucru si nu intelegem ca poate exista si o cale de mijloc, nu doar doua cai diametral opuse. Toti cei ce cred intr-un Dumnezeu, indifernt cum l-ar numi, doresc sa ajunga intr-un rai, doar ca fiecare e convins ca asta se poate facw doar prin altarul unei singure biseici, ca religia lui e cea mai buna, restul sunt dusmanii credintei. Mai tine cineva minte de cate ori s-a facut schimbare si schimbarea schimbarii? Cred ca ne invartim in cerc…
    Romanii sunt prea dezbinati si cred ca numai un rau mare, catastrofal, care sa ne loveasca fara discriminari politice, ne-ar mai putea uni. Cine stie, poate raul ala bate la usa si noi n-avem timp sa-l vedem fiindca trebuie sa polemizam frenetic ! Sincer, mi-e mai teama de ziua de luni decat de cea de duminica.

    • #16 by succesulpe on 15/11/2014 - 15:12

      Iti multumesc pentru analiza pertinenta facuta de tine. Asa pare a fi iar exemplul pe care l-ai dat invocand credintele religioase este perfect.
      Eu prefer explicatia cu entropia, definitita ca masura care indica gradul de organizare a unui sistem. Noua ne lipseste directia si adevaratul carmaci 🙂

  4. #17 by Mirela on 15/11/2014 - 15:49

    Daca noi votam mereu schimbarea, asta inseamna ca niciodata nu e bine. Cum naiba reusim ?😀

    • #18 by succesulpe on 15/11/2014 - 15:57

      Habar nu am. Da-ti promit ca nu mai fac😆

      • #19 by Mirela on 15/11/2014 - 15:59

        :)) me too.
        Ti-am supra-alimentat (din nou…) pestisorii, nu ma pot abtine ! Daca mai vine si Petru in timpul zilei si face la fel, ar cam fi cazul sa apara puiuti, ca doar au toate conditiile… pai nu ?

      • #20 by succesulpe on 15/11/2014 - 16:05

        Daca preocuparea pentru mancare le este mai mare nu vedem noi prea repede puisori 😆

      • #21 by Mirela on 15/11/2014 - 16:09

        Atunci ii trec pe regim, incercam asa😀
        Dar sunt foarte haiosi, ca se tin dupa cursor chiar daca nu faci clic sa le dai bobite cu el…. stau gramada in coltul cu cursorul si asteapta, n-ai vazut asa ceva🙂

      • #22 by succesulpe on 15/11/2014 - 16:10

        🙂

  5. #23 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 16/11/2014 - 9:19

    Ooo, ce vremuri…

  6. #24 by racoltapetru6 on 16/11/2014 - 11:51

    Fiecare percepe schimbarea în felul lui și nu are răbdarea să asculte alte opinii, pe care le consideră din start greșite. În felul acesta nu-i de mirare că ne dăm în cap unul altuia, pentru că purtăm ochelari de cal.
    Azi n-am dat de mâncare în exces, somoteilor!😉

  7. #26 by racoltapetru6 on 16/11/2014 - 18:14

    Mie să nu-mi vorbești de culori, că-s discromat.😦
    De hrănit îi tot hrănesc eu, da’ nu reușesc să prind niciodată unul!😉

    • #27 by succesulpe on 16/11/2014 - 18:20

      Nu stiu cum ai facut pana acuma insa crede-ma ca este suficient sa le dai hrana fara sa ii hranesti ca pe puii de curcă😆

Puteti lasa un comentariu ...

