Fara cuvinte…

Sau poate de ce nu?

„Oh, nimeni nu poate vedea
Ca avem un razboi de dus?
Niciodată nu ne gasim drumul
Indiferent de ceea ce spun ei

Cum se poate simți, acest rau
Din acest moment?
Cum se poate simți, acest rau?”

.


  1. #1 by 9 on 18/11/2014 - 20:28

    Frumos.🙂 Dar prefer să n-am războaie de dus. Cât despre drum…ne găseşte el pe noi.😀

    • #2 by succesulpe on 18/11/2014 - 20:32

      Sa ai gura aurita si gandul tau cel bun sa se implineasca🙂

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 18/11/2014 - 20:48

    Nutresc speranța că totuși cineva veghează asupra noastră. În acest război nu suntem chiar singuri.

    • #4 by succesulpe on 18/11/2014 - 20:56

      Probabil esti incepatoare in ale sperantelorO_o

      • #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 18/11/2014 - 20:59

        Mă prefac începătoare, să pot înainta…

      • #6 by succesulpe on 18/11/2014 - 21:01

        Eu nutresc speranta ca este adevarata chestia aia care spune ca „ceea ce nu te omoara te intareste” 😆

      • #7 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 18/11/2014 - 21:04

        O vreme așa am crezut și eu, dar ceea ce te întărește te transformă într-o ființă în care nu te mai recunoști.

      • #8 by succesulpe on 18/11/2014 - 21:08

        Am inteles…. se poate sa ai mare dreptate. Am sa ma gandesc la asta😕

      • #9 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 18/11/2014 - 21:09

        🙂

      • #10 by Mirela on 19/11/2014 - 16:14

        Tare frumos a spus Contesa… pentru că numai simplul fapt că spui că nu te-a omorât înseamnă că a fost atât de agresiv (violent), încât abia ai mai scăpat, deci cu ceva sechele. Și dacă asta se repetă din timp în timp, vă dați seama ce devine bietul om până la final …😀

      • #11 by succesulpe on 19/11/2014 - 16:24

        Da Mirela, multumesc pentru comentariu. Si eu am apreciat mesajul Contesei pentru adevarul din spatele lui. Orice lovitura te transforma interior pana la transformarea ta intr-o fiinta insensibila si invariabila. Toata fiinta plina de candoare care erai dispare pentru totdeauna in neant.

  3. #12 by racoltapetru6 on 19/11/2014 - 8:07

    Toată viața e un război (luptă), deși unii preferă să dezerteze sau să se menajeze.

Puteti lasa un comentariu ...

