Cuprins:

  1. Doresc blogului tau existenta indelungata, iar tie minte limpede! Recunosc, ai scris ceva! Si, da, ai dreptate N-AVEM TIMP, dar n-avem timp pentru lucruri bune, ca pentru cele rele, gasim intotdeauna! Numai bine!

    • Iti multumesc pentru gandul bun.
      Eu intotdeauna mi-am facut timp pentru lucrurile bune, promisiunea facuta devenindu-mi aproape o obligatie care trebuia dusa la indeplinire. Cred ca am reusit intrucatva.

  2. Wow! Laaa mulți aaani!
    M-am considerat mereu o ființă privilegiată aici! Felicitări, G. și toată prețuirea mea!

  3. 9

    Imi place locsorul asta, G. 🙂 Sper să nu renunţi la el. 🙂

    • Iti multumesc mult pentru gandul tau…
      Imi este greu sa raspund intuitiei tale folosind cuvinte.
      Pot spune doar ca acest loc va ramane intotdeauna deschis tuturor celor care se vor simti bine aici. Sunt
      inca multe lucruri de vazut si de aflat. 🙂

  4. La mai multe postari frumoase ! Atata timp cat o sa vrei tu 🙂
    In rest, sa inteleg ca am ajuns tarziu pentru sampania ‘ceea ? 😀

  5. july

    G. la multe bloguri si la multi ani tie !

    • Cred ca imi ajunge cat am scris, July. 🙂
      Numai bucuria de a va avea aici alaturi, m-a facut sa caut si sa aleg tot ce este mai bun si frumos, pentru a publica aici.

  6. Îți admir munca și răbdarea, iar pentru viitor îți doresc să o ții tot așa! 🙂

    • Munca si rabdarea mi-a fost rasplatita de vizitele pe care mi le-ati facut si comentariile pe care mi le-ati lasat.
      Mi-ar parea rau sa fie altfel. 😉

Va multumesc pentru opinie

