Black Friday, ziua razbunarii

,

  1. #1 by racoltapetru6 on 21/11/2014 - 9:13

    Eu mă abțin și astăzi de la această vineri neagră, ca și anul trecut. Să se calce alții în picioare.😉

    • #2 by succesulpe on 21/11/2014 - 9:15

      Totdeauna trebuie sa fie cate unul impotriva😆 😆

      • #3 by racoltapetru6 on 21/11/2014 - 9:19

        Io nu-s împotrivă, doar mă abțin, precum am spus. M-am fript acu’ doi ani și de atunci suflu și în iaurt!😉

      • #4 by succesulpe on 21/11/2014 - 18:05

        Ei Petru, am spus asa doar de amuzament. Nici tu si nici eu, nu mai suntem din aceia care sa credem in povesti. Nimeni niciodata nu face ceva degeaba. In orice afacere fiecare trebuie aiba convingerea ca l-a fraierit pe celalalt si apoi isi bat palma fericiti amandoi😆 😆

  2. #5 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 21/11/2014 - 18:41

    O rememorare binevenită a unor vremuri tulburi…
    Ah, templierii…
    Asta mi-aduce aminte și de ecranizarea după Ivanhoe de Sir Walter Scott…
    Templierii i-au jefuit pe evrei, apoi evreii i-au inveninat pe regii faliți să-i răzbune…
    Rebecca îl iubea pe Ivanhoe…

    • #6 by succesulpe on 21/11/2014 - 20:52

      Intotdeauna ne reamintim cu placere de lucrurile frumoase de care am auzit sau pe care le-am trait cu sufletul curat. Cati dintre noi putem face asta? 🙂

  3. #7 by adelinailiescu on 21/11/2014 - 20:05

    Daca ar stii lumea cate datoreaza Templierilor! Dar astea tin de istoria discreta, nu secreta…Eu sunt fan Templieri si cat de bine s-au camuflat pe urma in istorie (cu avere cu tot!)

    • #8 by succesulpe on 21/11/2014 - 20:56

      Poate daca nu am sa plictisesc cu un astfel de subiect, am sa republic un material despre Cavalerii templieri… 🙂

  4. #9 by Mirela on 21/11/2014 - 20:25

    Am sesizat mica ironie de la mijlocul textului si m-a amuzat😀 … exact asa e, selectam si aplicam dupa cum ne convine.
    Pe de alta parte, m-am decis sa pun mana sa mai (re)citesc niste carti, mi-ai amintit cate secole de… „de toate” are omenirea in spate si cred ca e sanatos sa mai trecem in revista din cand in cand ce, cum, cand si unde s-au pus niste baze dupa care functionam (sau tragem ponoase) azi. Bine ca vine iarna deci, ca daca e soare si frumos n-am nicio sansa la a trage pe dreapta pentru rumegat carti.
    Iar un Black Friday mai real va avea loc dupa jumatatea lui Ianuarie, am observat in timp si il garantez,😉 chiar daca n-o sa-l cheme asa…. si-s sanse mari sa fie mai consistent decat acum.

  5. #17 by Mirela on 23/11/2014 - 11:59

    Autorul „Demonului…” a fost la Tvr si desi stiam ca va fi, am ratat emisiunea si nici n-o gasesc pe net. Dar am retinut ca e de citit cartea lui, mai ales ca nu cumpar des din categoria asta.

Puteti lasa un comentariu ...

