Amprente

, ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 22/11/2014 - 10:49

    N-aș fi ghicit, fără ajutorul textului. De acum voi fi mai atent în parcări.😀

    • #2 by succesulpe on 22/11/2014 - 11:08

      Si nu numai, Petru. Amprenta personala a oricaruia, o poti vedea in oricare fapta si manifestare a fiecaruia de jur imprejurul tau, si asta o stii prea bine Asta e doar un alt fel de exemplu 😆

  2. #3 by july on 22/11/2014 - 11:28

    Nu-s blonda, si nici secretara, dar as putea fi, depinde de sef😀 . Am fost boss si worholica, acum am ajuns la etapa de intelepciune, adica ma amuz si ma relaxez . 😆
    Neata buna, G !

    • #4 by succesulpe on 22/11/2014 - 15:46

      Este adevarat ca numai daca treci prin toate etapele astea poti sa ajungi sa te relaxezi si sa te amuzi dar neaparat trebuie sa fii si secretara sau primsecretara, vezi tu… 😆

  3. #5 by adelinailiescu on 22/11/2014 - 13:20

    Iar urmele alea de pasi „pietonali” sunt ai mei, care n-am carnet!🙂

    • #6 by succesulpe on 22/11/2014 - 15:48

      Iar turbulentele alea prin aer, sunt ale maturoiului meu de vrajitor😆😆

  4. #7 by Mirela on 22/11/2014 - 13:37

    Deci dupa ce o sa ninga trebuie sa am grija din cate miscari parchez, ca or sa ma dea de gol urmele😆
    Adevarul e ca parcarea cu spatele nu-mi iesi nici mie din prima si o cam evit, in schimb, desi inca incepatoare cu volanul, am facut din start niste parcari laterale de m-am minunat si eu😯 . Dar nu e meritul meu, ci al instructoarei, o doamna desteapta si perseverenta😉

    • #8 by succesulpe on 22/11/2014 - 15:58

      Trebuie sa recunosc ca adesea ma amuz urmarind urmele rotilor lasate pe sosea, in cazul franeleor puse ce cei care au trecut pe acolo si ma minunez la ce manevre au facut pentru revenirea lor pe drum. 😆
      Fiecare dintre noi lasam cate un semn al trecerii noastre fie pe pamant fie pe asfalt😉
      Pacat ca echilibrul lumii, trebuie sa fie mentinut printr-un numar egal de semne bune si rele.🙂

  5. #9 by Poteci de dor on 23/11/2014 - 8:19

    Să caut şi eu un boss sau o blonde prin parcarea de sub geamul meu…😀

    • #10 by succesulpe on 23/11/2014 - 8:27

      Corect! Niciodata sa nu te uiti dupa vreun workaholic😆

      • #11 by Poteci de dor on 23/11/2014 - 8:28

        Nu ştiu unde să îl caut😳

      • #12 by succesulpe on 23/11/2014 - 8:39

        Priveste in jur si ai sa vezi destui. Cand te privesc, vad prin tine. Cand vorbesti cu ei, ii surprinzi plecand si lasandu-te cu cuvintele in gura. Cand ii strangi in brate sunt e moi si dezinteresati cu gandul la proiectul pe care trebuie sa il termine. 😆

Puteti lasa un comentariu ...

