Un alt cutremur !

, , , ,

  1. #1 by july on 23/11/2014 - 8:28

    A mai fost unul ? Pffai, am dormit ca un prunc ! Neata buna, G. !😀

    • #2 by succesulpe on 23/11/2014 - 8:41

      Da, insa unul mic, mic de tot 😆 😆
      Sa ai o zi frumoasa fara cutremure sau ma rog… 😆

  2. #3 by racoltapetru6 on 23/11/2014 - 8:41

    Mișcările și dispersarea continentelor sunt procese care, salvă Domnului, nu le putem controla. Cred că ele au avut un rol benefic în diversificarea și evoluția speciilor, inclusiv a omului.

    • #4 by succesulpe on 23/11/2014 - 8:44

      Oricare proces pe care nu l-a putut controla Omul, a avut un rol benefic 😆😆

  3. #5 by adelinailiescu on 23/11/2014 - 14:56

    Cam asta am scris si eu azi: ce mici si fraieri suntem si cum ne irosim viata!…

    • #6 by succesulpe on 23/11/2014 - 15:19

      Parca ne-am vorbit:facepalm:
      Ne pierdem in visari la ce va ne imaginam ca va fi, ne adancim in amintiri a ce a fost. Uitam sa ne traim viata asta care abia se tine ca de un fir de ata, dar nu uitam sa ne angajam la credite care ne vor indatora pe viata. Asa ca sa fac si versuri😆

  4. #7 by Bursucel on 23/11/2014 - 21:53

    Teoretic ar trebui să mă pună pe gânduri numărul cutremurelor din ultima perioadă. Practic… mai repede mă deranjează că nu reușesc să le prind în direct și mereu aflu de la alții că a mai fost unul! Nu-i a bună…🙄

    • #8 by succesulpe on 24/11/2014 - 22:00

      Ba eu cred ca da 😆
      Asta inseamna ca ori erai in zbor, fie erai in al noulea cer, altfel nu se poate esplica😆

      • #9 by Bursucel on 24/11/2014 - 22:07

        Bifez varianta 2, G. Eram deja cu capul în nori, desigur!😆

Puteti lasa un comentariu ...

