Un avatar

,

  1. #1 by 9 on 02/12/2014 - 21:05

    Îmi plac SF-urile, iar Avatar l-am revăzut cu plăcere.

    • #2 by succesulpe on 06/12/2014 - 9:58

      De data asta l-am urmarit la tv. A fost o reintalire placuta care mi-a prilejuit observarea unor noi detalii.

  2. #3 by Mirela on 02/12/2014 - 22:46

    L-am revazut si eu cu mare placere, il am si pe dvd, sa fie in casa… un film de exceptie tocmai pentru motivele spuse si de tine.

    • #4 by succesulpe on 06/12/2014 - 10:07

      Spre deosebire de „Al cincilea element”, singurul film pe care l-am revazut cu aceeasi placere de vreo sase ori, cu diverse ocazii, acest film trece natural ca pe locul doi, ca numar de vizionari. 😆
      Desigur ca aceste filme le trec in categoria de filme „usoare” sau daca vrei, „de divertisment”. De cealalta parte ia in considerare filmele lui Tarkovski…

      • #5 by Mirela on 06/12/2014 - 10:59

        Trebuie si „usurele” din cand in cand. Apropo de filme, iti recomand unul pe care sa NU il vezi…. se cheama „Pe sub piele” – 2013, e un SF absolut odios. Mi-a inghetat sangele in vene la niste secvente si pe tot parcursul are nista cadre aiurea, ca si subiectul, ca si coloana sonora sinistra… si sper sa nu te ispiteasca toate astea, ca pana acum cui am spus sa-l evite, toti au zis ca-l cauta sa-l vada :))) …. oamenii astia🙂

      • #6 by succesulpe on 06/12/2014 - 15:48

        Eu te cred pe cuvant. 😛
        In plus nu-mi otravesc sufletul cu creatiile ” artistice” ale unor minti bolnave🙂

      • #7 by Mirela on 06/12/2014 - 17:38

        Asa am zis si eu, ca sa faci un anume gen de filme trebuie sa fie ceva in neregula la „mansarda” scenaristului (si chiar si a regizorului).

      • #8 by succesulpe on 07/12/2014 - 5:28

        Acum sunt convins ca nimeni nu se apuca sa investeasca in ceva care nu se va vinde. Cred ca fiecare lucru isi are „cumparatorul” sau. Si daca exista cerere iata ca exista si o oferta generoasa. Imaginatia omului nu are limite 🙂
        Si cand spun asta imi amintesc de un film cu zombi vazut pe caseta video pe la sfarsitul anilor `80.😆

  3. #9 by racoltapetru6 on 03/12/2014 - 7:22

    Și eu am filmul pe DVD, de unde l-am văzut de mai multe ori. Astfel că de României am preferat să mă uit la alt film.

    • #10 by succesulpe on 06/12/2014 - 10:08

      Asa este. Un film nu poate fi urmarit de mai multe ori, decat daca este vorba de un documentar stiintific.🙂

  4. #11 by Iustina on 07/12/2014 - 16:26

    Cred că l-am văzut de cel puţin zece ori până acum, dar tot m-am uitat cu sufletul la gură şi acum. Are multe mesaje frumoase, trebuie doar să te laşi dus de poveste şi să le descoperi.

Puteti lasa un comentariu ...

