Advertising la reclame

Anunțuri

  1. july

    Daca mai vad o reclama la catena cu „micutz, micutz”, ma apuca tipatul ! 😆 😆

  2. E pauză de publicitate? Înseamnă că am timp să trag o fugă până-n bucătărie și să aduc ceva hrană la peștișori. 😉

    • Acum inteleg eu de ce sunt asa de grasi 😆 😆
      Uite vezi, exact ce am spus si eu: prea multa publicitate dauneaza grav sanatatii personale cat si a celor din jur. 🙂

  3. Cred că ne supărăm degeaba. În spatele unei reclame îmi imaginez că există o echipa specializată în analiza publicului-ţintă pentru un anumit produs şi pe baza unor prospecţiuni de piaţă ar trebui să rezulte reclama perfectă scopului. Adică acela de a vinde un anumit produs unei anumite secţiuni de piaţă. Şi acum să analizăm puţin: ce mesaj ar trebui să conţină o reclamă pentru o tigaie? Ceva legat de filozofia lui Socrate? Oare gospodina care şi-o doreşte e dispusă să mediteze puţin asupra mesajului sau vrea să ştie dacă tigaia respectivă face totul de una singură, de la curăţat zarzavatul pînă la spălat vasele după-masă…
    Gi, după cum e produsul aşa e şi reclama dar şi…. „gospodina” 😉 :

    • „specializată în analiza publicului-ţintă”…
      Ai pus punctul pe I. Este corect ce spui, publicul tinta este cel care isi merita reclamele, dar ce vina am eu??! 😯

      • Majoritatea este cea care dictează. Că tu te simţi uşor, iertat să-mi fie, „ieşit din rînd”, atunci schimbă canalul 🙂

      • Sunt convins ca suntem multi cei care nu stam in rand si pana la urma consider ca un afront atitudinea „creatorilor” de reclame de a ne considera nu numai lipsiti de bun simt, cat mai ales lipsiti de inteligenta. Dar ma intreb in acelasi timp de ce acei care platesc firmele de publicitate, accepta asemenea productii…
        Vreau sa vina ziua cand ma va interesa publicitatea mai mult decat emisiunea in cadrul careia este inserata. 😉

      • Alege o variantă de răspuns la întrebarea ta:
        1. şi ei sînt la fel ca „ţintele” dar asta intră în contradicţie cu reuşita în afaceri
        2. părerea despre „ţinte”, care se deduce relativ uşor, este şi a lor.

      • Concluzia este simpla: sunt cu totii otova…
        dar mi-a facut placere sa clarific cu cineva aceasta problema. Iti multumesc pentru comentarii 😛

      • Anytime! You can count on me! 🙂

  4. Corect ar fi: Jederzeit! Sie können sich auf mich verlassen! 😆

    • După atîta timp cred că ne-am cîştigat nişte drepturi precum ar fi acela de a ne tutui în acestă nouă limbă de circulaţie locală : Du kann dich… 😉

  5. Sunt de acord, dar nu am indraznit. 😛
    Si mai cred ca dupa 22, cine-a tras in noi, o sa se ia cu asalt librariile Humanitas, pentru proaspata carte aparuta: „Invata repede germana” la pretul de numai 29.90 RON !!! Si are si puzzle-uri gratuite 😆
    ATENTIE: Pantru cei interesati, cartea poate fi comandata si online. Va rog retransmiteti mesajul asta pe feisbuc si dati like si share la mesaj.

  6. Ce interesant, nu m-am gandit pana acum ca exact asa e, orice produs se adreseaza, mai mult si mai mult, unui anume segment. De-aia Mercedes face reclame atat de destepte (bine, ei nu stiu ca la noi masina asta e des „gasibila” la niste ciudati, dar asta e alta poveste, nu-i vina nemtilor ca aici au bani multi agramatii si manelistii… ) . Si tot din motivul asta berea la pet, in general, are reclame care includ niste neni in maieu alb tetra, cu burta rasfranta peste curea si nebarbieriti, debitand poante rasuflate 😀 . Si tot asa, fiecare produs cu publicul lui. Dar daca e asa, atunci oare de ce nu incearca oamenii din publicitate sa ridice un picut nivelul omului, prin reclame ? Treptat, nu dintr-odata, sa nu deruteze „segmentul”… dar ar putea sa evolueze , daca ar vrea.
    La fel, emisiunile sunt proaste pe principiul „dam ce vrea publicul” , desi pana in 1990 omu’ nu aflase de can-canuri, scandaluri, telenovele usurele, stiri exagerate (toate cu scop de a atrage atentia majoritatii), ci le-a invatat pentru ca i-au fost servite . Tot asa s-ar putea face si drumul inapoi, spre calitate si bun-simt, cu conditia ca toate tv-urile sa cada de acord, ca altfel e imposibil. Si la programe, si la reclame s-ar gasi modalitati de educare a simturilor, plus ca e mai incitant sa diseci reclama si sa vezi ce e subtil in ea, ce vrea sa spuna, adica pana la urma ii faci un bine omului daca il pui sa gandeasca un pic. Hai ca m-am intins cu comentariul, e vineri si de-aia…. am timp 🙂
    Si am gasit si eu una de vazut, „care nu rateaza nimic” 🙂 , uite :

  7. O, Doamne, îţi mulţumesc că mai există cineva care detestă reclamele! M-am liniştit! Toate, toate sunt penibile. Rar privesc mai mult de 5 secunde, că mi urcă tensiunea la 200 şi nu merită!

Va multumesc pentru opinie

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: