Advertising la reclame

,

  1. #1 by july on 11/12/2014 - 20:42

    Daca mai vad o reclama la catena cu „micutz, micutz”, ma apuca tipatul !😆😆

    • #2 by succesulpe on 12/12/2014 - 13:50

      Eu credeam ca sunt singurul care face bube, de la reclama asta😆

      • #3 by ecoarta on 13/12/2014 - 14:36

        Cei doi protagonişti sunt caraghioşi, penibili, tâmpi.. ajunge!? Nu le-a spus nimeni să se ducă dracului şi să nu mai stâlcească regionalismele noastre, de altfel superbe, dar nu în gura lor!?

      • #4 by succesulpe on 13/12/2014 - 22:07

        Ce nu face omu` pentru bani? 🙂

  2. #5 by racoltapetru6 on 12/12/2014 - 9:02

    E pauză de publicitate? Înseamnă că am timp să trag o fugă până-n bucătărie și să aduc ceva hrană la peștișori.😉

    • #6 by succesulpe on 12/12/2014 - 13:07

      Acum inteleg eu de ce sunt asa de grasi😆😆
      Uite vezi, exact ce am spus si eu: prea multa publicitate dauneaza grav sanatatii personale cat si a celor din jur.🙂

  3. #7 by krab607 on 12/12/2014 - 18:50

    Cred că ne supărăm degeaba. În spatele unei reclame îmi imaginez că există o echipa specializată în analiza publicului-ţintă pentru un anumit produs şi pe baza unor prospecţiuni de piaţă ar trebui să rezulte reclama perfectă scopului. Adică acela de a vinde un anumit produs unei anumite secţiuni de piaţă. Şi acum să analizăm puţin: ce mesaj ar trebui să conţină o reclamă pentru o tigaie? Ceva legat de filozofia lui Socrate? Oare gospodina care şi-o doreşte e dispusă să mediteze puţin asupra mesajului sau vrea să ştie dacă tigaia respectivă face totul de una singură, de la curăţat zarzavatul pînă la spălat vasele după-masă…
    Gi, după cum e produsul aşa e şi reclama dar şi…. „gospodina” 😉 :

    • #8 by succesulpe on 12/12/2014 - 18:55

      „specializată în analiza publicului-ţintă”…
      Ai pus punctul pe I. Este corect ce spui, publicul tinta este cel care isi merita reclamele, dar ce vina am eu??! 😯

      • #9 by krab607 on 12/12/2014 - 18:59

        Majoritatea este cea care dictează. Că tu te simţi uşor, iertat să-mi fie, „ieşit din rînd”, atunci schimbă canalul🙂

      • #10 by succesulpe on 12/12/2014 - 19:14

        Sunt convins ca suntem multi cei care nu stam in rand si pana la urma consider ca un afront atitudinea „creatorilor” de reclame de a ne considera nu numai lipsiti de bun simt, cat mai ales lipsiti de inteligenta. Dar ma intreb in acelasi timp de ce acei care platesc firmele de publicitate, accepta asemenea productii…
        Vreau sa vina ziua cand ma va interesa publicitatea mai mult decat emisiunea in cadrul careia este inserata.😉

      • #11 by krab607 on 12/12/2014 - 19:26

        Alege o variantă de răspuns la întrebarea ta:
        1. şi ei sînt la fel ca „ţintele” dar asta intră în contradicţie cu reuşita în afaceri
        2. părerea despre „ţinte”, care se deduce relativ uşor, este şi a lor.

      • #12 by succesulpe on 12/12/2014 - 19:32

        Concluzia este simpla: sunt cu totii otova…
        dar mi-a facut placere sa clarific cu cineva aceasta problema. Iti multumesc pentru comentarii 😛

      • #13 by krab607 on 12/12/2014 - 19:34

        Anytime! You can count on me!🙂

  4. #14 by succesulpe on 12/12/2014 - 19:36

    Corect ar fi: Jederzeit! Sie können sich auf mich verlassen! 😆

    • #15 by krab607 on 12/12/2014 - 19:40

      După atîta timp cred că ne-am cîştigat nişte drepturi precum ar fi acela de a ne tutui în acestă nouă limbă de circulaţie locală : Du kann dich… 😉

  5. #16 by succesulpe on 12/12/2014 - 19:51

    Sunt de acord, dar nu am indraznit.😛
    Si mai cred ca dupa 22, cine-a tras in noi, o sa se ia cu asalt librariile Humanitas, pentru proaspata carte aparuta: „Invata repede germana” la pretul de numai 29.90 RON !!! Si are si puzzle-uri gratuite😆
    ATENTIE: Pantru cei interesati, cartea poate fi comandata si online. Va rog retransmiteti mesajul asta pe feisbuc si dati like si share la mesaj.

    • #17 by krab607 on 12/12/2014 - 19:55

      …şi dacă nu procedează în consecinţă, să pice bac-ul, să vină în toamnă la „re” sau să-i crescă păr… unde se teme cel mai mult! 😆

      • #18 by succesulpe on 12/12/2014 - 19:56

        Nu ma provoca … Am la de astea, de stai sa le citesti o saptamana😆 😆

  6. #19 by Mirela on 12/12/2014 - 22:51

    Ce interesant, nu m-am gandit pana acum ca exact asa e, orice produs se adreseaza, mai mult si mai mult, unui anume segment. De-aia Mercedes face reclame atat de destepte (bine, ei nu stiu ca la noi masina asta e des „gasibila” la niste ciudati, dar asta e alta poveste, nu-i vina nemtilor ca aici au bani multi agramatii si manelistii… ) . Si tot din motivul asta berea la pet, in general, are reclame care includ niste neni in maieu alb tetra, cu burta rasfranta peste curea si nebarbieriti, debitand poante rasuflate😀 . Si tot asa, fiecare produs cu publicul lui. Dar daca e asa, atunci oare de ce nu incearca oamenii din publicitate sa ridice un picut nivelul omului, prin reclame ? Treptat, nu dintr-odata, sa nu deruteze „segmentul”… dar ar putea sa evolueze , daca ar vrea.
    La fel, emisiunile sunt proaste pe principiul „dam ce vrea publicul” , desi pana in 1990 omu’ nu aflase de can-canuri, scandaluri, telenovele usurele, stiri exagerate (toate cu scop de a atrage atentia majoritatii), ci le-a invatat pentru ca i-au fost servite . Tot asa s-ar putea face si drumul inapoi, spre calitate si bun-simt, cu conditia ca toate tv-urile sa cada de acord, ca altfel e imposibil. Si la programe, si la reclame s-ar gasi modalitati de educare a simturilor, plus ca e mai incitant sa diseci reclama si sa vezi ce e subtil in ea, ce vrea sa spuna, adica pana la urma ii faci un bine omului daca il pui sa gandeasca un pic. Hai ca m-am intins cu comentariul, e vineri si de-aia…. am timp🙂
    Si am gasit si eu una de vazut, „care nu rateaza nimic”🙂 , uite :

    • #20 by succesulpe on 13/12/2014 - 21:57

      Stiam eu ca nu este nevoie sa spun mai mult. Ajunge o singura scanteie 🙂
      Ma bucur sa stiu ca te afli printre cititorii mei 🙂

      • #21 by Mirela on 13/12/2014 - 22:14

        Pai cum sa nu ma aflu ?🙂

  7. #22 by ecoarta on 13/12/2014 - 14:33

    O, Doamne, îţi mulţumesc că mai există cineva care detestă reclamele! M-am liniştit! Toate, toate sunt penibile. Rar privesc mai mult de 5 secunde, că mi urcă tensiunea la 200 şi nu merită!

    • #23 by succesulpe on 13/12/2014 - 22:06

      Sa stii ca da😆 😆
      De asta eu stau cu telecomanda in mana😆

Puteti lasa un comentariu ...

