Frantuzoaica aia mica

,

  1. #1 by racoltapetru6 on 14/12/2014 - 7:05

    Io nu m-am plictisit, că nu am radio și nici la TV nu am prea ascultat-o. Așadar mi-au picat bine clipurile matinale!🙂

    • #2 by succesulpe on 14/12/2014 - 11:09

      Exact la fel cum mi s-a intamplat mie ieri dimineata 🙂

  2. #3 by Georgeta R. M. on 14/12/2014 - 15:06

    De muzica bună nu mă satur niciodată, totul e să-mi găsesc timp. Mulțumesc G, o după amiază plăcută !

  3. #4 by adelinailiescu on 14/12/2014 - 23:15

    Eu sunt afona, deci „imuna” la orice muzica.🙂 Dar Indila asta ma enerveaza, am senzatia ca mereu o strang pantofii sau ca o dor maselele.Da’ ce stiu eu, ca doar sunt afona!?

    • #5 by succesulpe on 16/12/2014 - 9:21

      Ai perfecta dreptate.😆😆
      Se pare ca totusi are ceva priza la publicul de sex heterogametic 😆

Puteti lasa un comentariu ...

