La naiba cu toate ! Sa dansam !

.


  1. #1 by racoltapetru6 on 01/01/2015 - 11:11

    Aș vrea eu să pot! Dar pot să-ți urez încă o dată AN NOU FERICIT! Poate, până acum, n-am fost prea convingător.😉

    • #2 by succesulpe on 02/01/2015 - 8:32

      Mai convingator decat atat, cum ar putea fi?😆 😆
      La Multi Ani si buni Petru. La multi ani fericiti si cu realizari care sa iti aduca mari bucurii si impliniri!

  2. #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 01/01/2015 - 11:50

    Tine-mi un loc în fațăăă! La mulți aaani!

  3. #6 by Andreotti on 02/01/2015 - 17:03

    La mulți ani frumoși și sănătoși, G.! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări și dorințe împlinite!

  4. #7 by Mirela on 03/01/2015 - 20:32

    Ce m-as mai alatura si eu lor ! Or fi chiar greci sau au adoptat doar atitudinea tip Zorba ? Oricum, acolo e vara, tara straina, oameni spontani, sfidarea grijilor …. vreau si eu !🙂

Puteti lasa un comentariu ...

