O gaura, sau cum mi s-a…facut browserul Firefox.

, ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 04/01/2015 - 12:17

    Uite un exemplu de toleranță, care ar trebui preluat în multe alte domenii!🙂

  2. #3 by july on 04/01/2015 - 12:23

    apar pe site-urile cu filme

    • #4 by succesulpe on 04/01/2015 - 12:39

      Asta e si frumusetea lor. Apar de pe unde nici nu te astepti si iti fac viata frumoasa😆

      • #5 by july on 04/01/2015 - 12:40

        si unii sunt virusi😀

      • #6 by succesulpe on 04/01/2015 - 12:44

        Sigur ca da. Iti dai seama cate locuri de munca vor crea aceasta noua indeletnicire?
        Numai sa vezi noile cifre ale statisticilor de la MMFPS 🙂

      • #7 by july on 04/01/2015 - 12:47

        Legat de statistici…ai vazut ca suntem pe unul din ultimele locuri la fericire ? Ca tot a fost capra la moda zilele astea, bulgarii sunt mai nefericiti decat noi :)))

      • #8 by succesulpe on 04/01/2015 - 12:55

        Dupa cum arata, se misca si canta nu s-ar spune: https://succesulpe.wordpress.com/2015/01/03/balcaniada/

  3. #9 by danaiana on 07/01/2015 - 7:52

    Eu chestiile astea le-am „castigat” pe laptop. M-am enervat atat de tare ca-mi venea sa-l sparg. Pana la urma m-am infoiat nitel la copii, amenintandu-i ca nu le mai dau voie sa puna mana pe el si mi l-au curatat. Chestiile astea se aduna de pe site-urile cu filme sau jocuri. Dar la mine, la asta fusese folosit calculatorul…
    O zi frumoasa!

    • #10 by succesulpe on 08/01/2015 - 9:07

      Uneori am senzatia ca inca mai am de invatat in ce priveste internetul. Si poate ca este asa, pentru ca in timp ce eu sunt aici unul singur, de cealalta parte a firului sunt milioane de meseriasi care lucreaza de partea intunecata a fortei 😆
      O data ce ai deschis calculatorul, esti la mana lor. Nimic nu te mai apara🙂
      Un an bun, lipsit de virusi informatici!🙂

Puteti lasa un comentariu ...

