Credeati ca

16 comments

  1. Sincer? Eu chiar credeam. Na… la tăţi ni-i greu, asta e… 😀

  2. Din păcate aşa este!

  3. july

    Totaya ye,G ! :))

  4. Nu, nu credeam. Eu cercetez, apoi cred. Si ce-am cercetat mi-a aratat altceva. Da, sunt o victima, dar nu una naiva si manipulata.Si asta doare si mai rau fiindca stiu cam ce ne asteapta.

  5. Eu nu am nici un fel de sperante legate de politicienii nostri. Indiferent ce promit in campanie, cand ajung in functiile mult ravnite, uita tot. Iar asta nu e de ieri, de azi, ci de foarte multi ani.

  6. Eu încă mai cred și voi crede mereu, că-s incurabil! 😉

Va astept cu un comentariu

