Asteptari si …impliniri

Am asteptat-o luni de-a randul. Fiecare secunda adunata celorlalte mi se parea lunga ca o vesnicie.
Ii cautam privirea si ma alinam cu imaginea ei plasmuita din dorinte si asteptari. Nu o mai vazusem pana atunci. Statea tacuta alaturi de prietenele ei si asculta visatoare. O mare bucurie am avut cand I-am aflat numele. Amarilis…
A fost doar o mica alinare a foamei de a o cunoaste, de a fi mai aproape de ea, de a ma desfata cu
frumusetea ei. Astazi visele mi s-au implinit. Stau si o privesc si nu ma mai satur.

amaryllis

.


  1. july

    A meritat asteptarea, e superba !

  2. M.C.

    Wow! Superbă într-adevăr!

    • Si se mai face 🙂 Realizezi ca la cat de lunga si neprietenoasa este iarna asta, Amarilisul sfideaza orice regula? 🙂

      • M.C.

        Da, e o mică minune. De astfel de „minuni” care să ne zâmbească în zilele geroase am avea nevoie cu toții. 🙂

      • Stau si asteapta zeci de mii de bulbi de Amarilis din toate formele si culorile doar sa ii aduceti in casa 🙂

  3. E tare frumos Amarillisul. Și, deși nu-mi plac deloc crinii, ei, bine, deși sunt înrudite, ăsta-mi place! Cine să mă mai înțeleagă?? 🙂

  4. Cred că te-a hipnotizat Amarilisul, de când o privești cu atâta insistență! Dulce transă! 🙂

Va multumesc pentru opinie

