Rob Whitworth si time lapse

Astazi vom renunta la concertul de sambata, pentru ceva nou. Gazda noastra de astazi va fi:
Rob Whitworth este cunoscut ca un cineast urban a carui tehnica depaseste limitele filmarii normale, folosind tehnici de slow motion sau time lapse photography, ce descopera spectatorului lucruri noi care de obicei trec neobservate spectacolului vietii.
Tehnica lui Rob Whitworth ridica constrangerile de timp si spatiu pentru a concentra vitalitatea oraselor, descoperindu-ne in acelasi timp destinatii luxuriante.
Filmele sale au devenit virale pe internet castigand pe scara larga aprecierea criticilor, dar si aprecierea a peste 10 milioane de vizitatori on-line. Videoclipul sau cu Barcelona care a fost comandat de catre consiliul catalan de turism, ca film de promovare si documentare este o dovada graitoare.
Sa raspundem invitatiei pe care ne-o face Rob Whitworth pentru o scurta calatorie in cateva mari orase ale lumii:

Dubai Flow Motion

Barcelona

Kuala Lumpur DAY-NIGHT

Shanghai

.


, ,

  1. #1 by Mirela on 10/03/2015 - 22:18

    M-am uitat la primele doua si m-au inviorat, desi sunt facute asa alert. Maine ma uit la celelalte doua, ca sa ma anime din nou la final de zi obositoare🙂.
    Si nu stiu de ce nu mai vad in Reader cand postezi, trebuie sa intru aici sa mai vad noutati, ca altfel habar n-am😦

    • #2 by succesulpe on 12/03/2015 - 19:33

      Si uite asa, incetul cu incetul chiar si cei care imi viziteaza in mod regulat blogul, incep sa caute tot mai putin prin paginile lui.
      Am sa iti spun un secret: Poti intra odata pe saptamana aici fara sa-ti fie teama ca pierzi ceva. Chiar daca devin tot mai lipsit de fervoarea cu care am scris pana acum, intotdeauna va vor astepta aici cateva lucruri frumoase, lasate pentru voi, cei cativa care imi sunteti aproape.🙂

      • #3 by Mirela on 12/03/2015 - 20:27

        Nu conteaza cat de des sau de rar postezi/ postam, important e ca stim unde sa ne gasim atunci cand vrem, ca sa schimbam o vorba, o parere, o impresie…. si asta e important.
        Eu intru rar pentru ca n-am timp. In plus, vad ca WP a facut din nou niste modificari pe aici si asta ma oboseste, rabdarea nu e punctul meu forte😀. Schimbarile astea imi amintesc de cele din supermarketuri, cand te trezesti ca iar au rotit raioanele, ca sa te faca sa colinzi mai mult si sa cumperi si ce nu vrei. Acolo inteleg, dar aici nu stiu de ce tot schimba chestii. Of🙂

      • #4 by succesulpe on 13/03/2015 - 9:51

        Da cred ca vom mai ramane ceva timp pe aici pentru ca nu ne este in fire sa schimbam ceea ce avem cu ceva ce nu ne apartine, decat in momentul in care vom fi fortati sa plecam de buna voie, prin bunavointa celor care ne fac sederea tot mai incomoda prin schimbarile pe care le produc mediului in care existam, fie celui real fie celui virtual despre care ai amintit.😀

      • #5 by Mirela on 13/03/2015 - 23:13

        Da` de ce sa plecam noi, ca noi nu facem rele ? Sa plece aia care strica, mai bine😀
        Am vazut azi si celelalte doua clipuri, mi-au facut bine la psihic din nou, asta ca sa stii ce efect terapeutic au asupra unora. Nu auzisem de domnul respectiv, artist original, dar acum ca-l stiu, o sa spun si altora, merita omul toate clicurile.

      • #6 by succesulpe on 15/03/2015 - 14:36

        Lasa ca dupa obiceiul casei am sa mai selectez eu cate ceva interesant pentru aici.

      • #7 by Mirela on 15/03/2015 - 18:59

        Asa, cand mai ai si tu timp😉

Puteti lasa un comentariu ...

