Rose Garden

Un Univers sofisticat de culori si parfumuri in care trandafirii, aceste flori minunate cu o personalitate inconfundabila isi deschid incet, aproape senzual petalele, raspandind in jur parfumul seducator al iubirii.
Va las sa va bucurati de frumusetea catorva dintre ei, cu regretul de a nu putea sa asociez fiecarei imagini si parfumul unic al fiecaruia.

Această prezentare necesită JavaScript.

, ,

  1. #1 by 9 on 07/06/2015 - 6:32

    Trandafirii sunt florile preferate ale fetei mele.🙂

    • #2 by succesulpe on 07/06/2015 - 8:18

      Nu ai voie sa spui ca unele flori sunt mai frumoase decat altele, pentru ca fiecare sunt o minune dumnezeiasca in cateva molecule de materie, insa trandafirii ne sunt mai apropiati noua, prin marimea, forma si parfumul lor.🙂

      • #3 by 9 on 07/06/2015 - 9:03

        Probabil că aşa o fi, nu spun nu.🙂 Doar că slăbiciunea mea sunt florile câmpului.🙂

      • #4 by succesulpe on 07/06/2015 - 9:08

        Observatia ta imi aduce aminte de o floare pe care am vazut-o undeva la munte, a carui colorit era de un albastru atat de intens si fosforescent, pe care care nu am mai vazut-o niciodata de atunci la vreo alta planta.🙂

  2. #5 by Mirela on 07/06/2015 - 8:08

    Oricum le simtim si parfumul, stii ca mintea omului lucreaza cum vrea ea si alege ce-i convine🙂
    Foarte frumos si incurajator, ca ne aducem aminte ca multe luni de acum incolo o sa-i tot vedem, ei nu se trec precum alte flori de sezon.

    • #6 by succesulpe on 07/06/2015 - 8:30

      Daca nu am merge si noi in aceeasi directie cu ei, i-am vedea cum se trec, apoi ca iar infloresc si iar se trec. Daca am merge cu „viteza” mai mare intr-acolo, i-am percepe vesnic infloriti. Asta apropo de faptul ca mintea omului poate sa lucreza cum vrea ea

      • #7 by Mirela on 07/06/2015 - 9:14

        E o povestire a lui Wells, se numeste „Noul Accelerator” si asa pateau unii acolo…. am vrut sa o gasesc pe net dar n-am reusit decat asta: http://en.wikipedia.org/wiki/The_New_Accelerator

      • #8 by succesulpe on 07/06/2015 - 12:41

        Chiar daca in tineretea mea revolutionara am citit multe romane SF, recunosc ca despre acesta nu am stiinta decat prin link-ul trimis de tine. Recunoaste ca este o ideie geniala. Se pare ca Einstein a cochetat cu ideea care spune ca daca reusesti sa iti micsorezi ritmul biologic destul de mult, poti explora la nivel mental, dimensiuni noi spatiu-timp…

  3. #9 by racoltapetru6 on 07/06/2015 - 9:13

    Ceva imaginație trebuie să ne lași și nouă! Până când se va putea transmite și parfumul online.🙂

    • #10 by succesulpe on 07/06/2015 - 12:51

      Iti dai seama ca atunci vom trebui sa cumparam rezerve de parfum pentru laptop la fel cum cumparam cartusele pentru imprimanta? 😯
      Mai gandeste-te ca vor trebui dezvoltate programe antivirus pentru mirosuri-virus anti malware si adware in care se amesteca elemente legate de mici, carnati, incaltaminte, parfumuri si multe altele?

    • #11 by Mirela on 07/06/2015 - 21:00

      Erau niste volume cu povestiri scurte, niste carti vechi pe care le-am dat cadou in familie noilor generatii. Dar cred ca pe scribd sau altceva de genul sunt de gasit, poate chiar si la librarie, editii noi ? Foarte simpatice, cu tot felul de idei originale, lectura buna in vacanta/concediu. Uite cum arata, daca o gasesti vreodata la vanzatorii de carte sa stii ca merita: http://okazii.bookblog.ro/catalog/carti/beletristica/sf/h-g-wells-opere-alese-iv-povestiri-stiintifico-fantastice–a42047527

      P.S. am plecat de la roze si uite unde am ajuns, mereu sa intampla asa😀

      • #12 by succesulpe on 10/06/2015 - 5:16

        Ah da, cu siguranta ca putem gasi copii ale povestirilor lui Wells. Nu sunt convins ca mai am insa rabdarea da a citi povestiri de acest gen. Dar nu se stie niciodata.
        Am invatat cam greu ca intr-o conversatie niciodata sa nu uit de unde am plecat si sa revin intotdeauna la origini, asa ca fii pe pace

  4. #13 by racoltapetru6 on 07/06/2015 - 13:31

    Să se gândească cei care vor inventa așa ceva. Așa cum au făcut-o și până acum… și ne-au surprins cu multe.

  5. #14 by krab607 on 07/06/2015 - 16:18

    Mi-ai luat-o înainte, Gi! Nu înţelegeam eu de ce e cam pustie gradina Zmeului🙂 Mi-ai lăsat doar varza…muuultă… 🙂

    • #15 by succesulpe on 07/06/2015 - 18:54

      Pardon, nu am trecut eu pe acolo. Eu am fost in Gradina Fericirii..

  6. #16 by Bursucel on 08/06/2015 - 0:05

    Cu părere de rău (formală, recunosc) trebuie să te informez, G., că Regretul a crăpat de ciudă. Di vină îi imaginația care a reușit să asocieze fiecărui trandafir parfumul potrivit.😉
    P.S. Să-mi dai de veste dacă vrei să-l îngropi creștinește pe conu’ Regret. Pot s-aduc bomboane pentru colivă la nevoie.🙄

    • #17 by succesulpe on 10/06/2015 - 4:34

      Eu am sa ma ocup cu muzica, masa si felicitarile, da?
      Ta, na, nana, ta, na na, na na, na na!

  7. #18 by danaiana on 08/06/2015 - 6:48

    Si eu am simtit parfumul rozelor. Multumesc pentru ca mi-ai inveselit dimineata!

  8. #20 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 08/06/2015 - 16:52

    Ooo, ce frumoși! Sunt cei pe care îi stropeai astă-vară?

Puteti lasa un comentariu ...

