Iepuri si vecini

Dupa ce vecinii mi-au luat closca cu tot cu pui, am avut revelatia ca relatiile noastre nu pot sa mai fie ca inainte. Acum faptul ca au recunoscut fapta si mi-a inapoiat-o, nu a constituit decat o mica reparatie pentru toate cate le-am avut de patimit de-a lungul vremii din partea lor.
Vecinii din partea de apus a casei ingrijorati si ei, mi-au dat o mana de ajutor sa inalt gardul ce ne desparte cu gandul ca asta o sa ii apere si pe ei intr-un oarecare fel, lucru care cred ca i-a suparat si mai mult pe primii, pentru ca dau chiar semne de enervare.
Nu stiu daca ceea ce am facut eu este un lucru bun. Gandesc ca pana ajung la ei, intai imi omoara mie vaca si vitelul si imi fac flenduri straturile de ceapa si rosii. Acum imi cresc iepuri. Ia spuneti care va place mai mult?

1

Vasilica

2

Lenuta

4

Mitica

6

Florica

7

Bulina

8

Zoe

9

Bila

,

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 24/06/2015 - 7:27

    Ooo. Coconash! Toți sunt frumoși! Avem și noi trei Coconasshi în familie! Mare istorie cu ei.

    • #2 by succesulpe on 24/06/2015 - 7:45

      Recunoaste ca sunt haiosi de tot. Te bucuri de prezenta lor ca un copil, chiar daca trebuie sa cureti toata ziua dupa ei.

      • #3 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 24/06/2015 - 7:48

        Eu am peruși, îl am și pe Tiff, Coconashi mi-ar lipsi și-o cocoașă!
        Dar sunt tare drăgălași așa, în poze.

      • #4 by succesulpe on 24/06/2015 - 8:00

        Ai mei au avut o pereche de sticleti dar eu le-am dat drumul sa zboare si mi-am atras oprobiul. Cum iepurii nu am auzit sa zboare, mi se pare o solutie mai buna

  2. #5 by krab607 on 24/06/2015 - 7:31

    Gi, ce ai tu aici e turmă de iepuroaice? La Mitica şi Bila am ceva dubii cu ă-urile, dar în rest fii fără grijă! La o adică, „populaţia” se reface foarte repede.

    • #6 by succesulpe on 24/06/2015 - 7:40

      Eu de felul meu sunt un pudic. Mi-a fost rusine sa ii intorc, asa ca le-am pus nume astfel incat sa permita oricare schimbare ortografica, ortoepica, de punctuatie sau de intonatie ulterioara.

      • #7 by krab607 on 24/06/2015 - 7:49

        Apropo de „întors” …problema asta am avut-o şi eu cînd a fătat Miţa vreo 3 pisoi … Tot n-am înţeles pînă la urmă cum stă „treaba” la unii şi la alţii 😆 aşa că le-am dat nume să se potrivească oricum😉 Pe unul dintre ei îl cheamă „Două puncte” fiindcă le are după ceafă. Albe! Punctele!!!

      • #8 by succesulpe on 24/06/2015 - 7:52

        Asta inseamna ca era baietel, dar nu te-ai prins tu…

  3. #9 by racoltapetru6 on 24/06/2015 - 8:47

    Toți sunt adorabili, doar că eu m-am lăsat de creșterea lor. Sunt sensibili și a fost an în care mi-au murit mai bine de 50.😦

    • #10 by succesulpe on 24/06/2015 - 12:15

      Oh doamne, imi pare rau sa aud asta. Aceasta este cu adevarat o situatie cand poti renunta definitiv la oricare lucru care din bucurie se transforma in motiv de tristete.

  4. #11 by Poteci de dor on 24/06/2015 - 16:40

    Lenuţa rulzzz😀
    Da de ce toţi scot limba la fotograf? Mai multă discliplină n-ar strica😛

  5. #15 by Bursucel on 24/06/2015 - 21:15

    Mie-mi place toată ceata, recunosc…❤
    Că-s dezinhibați și se strâmbă la mine, nu zic nimic! Dar se face să-l lași pe Bilă să-mi arate dosu'?!😯

    • #16 by succesulpe on 25/06/2015 - 14:09

      Este cel mai morocanos si nu a vrut as stea deloc la discutii cu mine

  6. #17 by adelinailiescu on 25/06/2015 - 0:53

    Tot limba scoasa mi-a sarit si mie in ochi. ca asa o sa ramanem si noi dupa ce s-or pupa frateste vecinii de la apus cu cei de la rasarit si noi o sa le ramanem datori-vanduti ambilor…

    • #18 by succesulpe on 25/06/2015 - 14:07

      Ca doar ne pricepem la asta… O facem de peste 2065 de ani

      • #19 by Mirela on 25/06/2015 - 21:08

        :))))) ca bine zici…

  7. #20 by danaiana on 25/06/2015 - 8:51

    Sunt minunati,dar cel mai cel e Vasilică. Sau e Vasilica?!
    Am avut si noi, când erau copii mici.Omul meu avea mare drag sa-i lase sa se înmulțească. Si ne-am ales cu o adevărată fermă. Când s-au plictisit copiii iar noi ne-am epuizat de-atâta muncă i-am dat: doi la un prieten, alti doi la altul până am epuizat intreaga listă. La mine n-au ajuns friptură, dar ce-o fi ajuns pe la altii nu știu…

    • #21 by succesulpe on 25/06/2015 - 14:04

      Nici nu stiu cum ar fi putut ajunge friptura odata ce fiecare are povestea lui, numele lui, bucurii legate de el.

  8. #22 by Mirela on 25/06/2015 - 21:13

    Eu am incercat sa ma decid dar chiar nu pot, asa ca au un vot de la mine toti, ca sa fie pace in lume.
    Mi-am amintit de un animal de companie avut candva, mai special, din care n-as fi mancat nici daca era ultima sursa de proteine de pe planeta. Asa ceva nu se face, cum sa-ti mananci prietenii ?😦

    • #23 by succesulpe on 26/06/2015 - 6:48

      Corect! Poti sa ai grija de ei, poti sa-i ocrotesti, dar nicidecum sa-i mananci, oricat de dragi ti-ar fi.

Puteti lasa un comentariu ...

