Golden Splendour

Dragostea este intotdeauna la fel, indiferent de experienta, varsta, origine sociala, apartenenta politica sau religioasa. Este tumultuoasa, nerabdatoare, arzatoare, ma rog, stiti voi la fel de bine.
Mie mi s-a intamplat iar si ma intreb cu seriozitate cand o sa-mi vina mintea la cap.
A fost suficient sa trec pe langa ea. Parfumul subtil care o imbraca ca o haina m-a facut sa-mi intorc capul. Pana la sucire.
Adevarul e ca sunt foarte sensibil la notele subtile ale parfumurilor.
Si acum mi-l aduc la fel de usor din memorie, ca atunci cand mi-a inundat fiinta.
Voluptate, atitudine senzuala, o desfatare a simturilor…

Golden Splendour lilly

Golden Splendour lilly

Golden Splendour_lilly

Golden_Splendour lilly

.


, ,

  1. #1 by krab607 on 25/06/2015 - 20:10

    Oare să-mi fie ciudă? Hmmm?🙂

  2. #3 by Bursucel on 25/06/2015 - 21:12

    Uite unde se-ascunsese Soarele!😯

    • #4 by succesulpe on 26/06/2015 - 6:46

      Eh, doar pentru putin timp, cat sa imi incalzeasca imaginatia.

  3. #5 by racoltapetru6 on 26/06/2015 - 6:13

    Am mirosit eu ceva, pe aici.🙂

    • #6 by succesulpe on 26/06/2015 - 6:51

      Stiam eu ca nu putea ramane un secret mult timp minunea asta.

  4. #7 by alinastamboala on 26/06/2015 - 11:30

    Dragostea. Calea spre succes,oare?!😉

  5. #9 by Georgeta R. M. on 26/06/2015 - 16:36

    Parfumul florilor tale – Golden Splendour lilly – a ajuns și la mine.🙂
    Un plăcut sfârșit de săptămână !

    • #10 by succesulpe on 26/06/2015 - 18:32

      Acum nu se putea altfel. Nu puteam sa ma bucur singur de toata aceasta frumusete. Deja era prea mult pentru mine..

Puteti lasa un comentariu ...

