Ivan Slavinsky – un pictor suprarealist

Ivan Slavinsky este un artist contemporan nascut in 1968 in Leningrad. Fiul unei mame, istoric de arta si avand tatal, bine-cunoscutul pictor Dmitry Oboznenko, se poate spune ca Ivan a fost destinat sa fie un artist de la o varsta frageda.
Isi aminteste: „Aveam aproximativ 5 ani, cand m-am simtit obosit de a face aceleasi lucruri vechi. Am observat o imagine frumoasa pe perete, o reproducere de Rafael si am decis sa fac o copie a acestuia. Cand am terminat, am dus-o la mama mea. Ea nu si-a putut ascunde surprinderea, exclamand: „Fiul meu este un geniu!” Cand tatal meu a venit acasa, a fost surprins la fel de placut. El nu a spus mai mult, insa a doua zi m-a dus la scoala de arta”.
Ivan s-a impus prin pictura sa ca un artist bine respectat si ale carui lucrari sunt cautate de cunoscatori de arta si reprezentanti ai multor galerii de arta straine din Italia, Franta, Marea Britanie, Olanda, Belgia, sau America.
Desi picteaza intr-un stil care ii este unic, el nu se limiteaza la un anumit subiect fiindu-i usor sa abordeze oricare alte subiecte ca portrete, peisaje suprarealiste sau naturi statice.
Pentru astazi va invit in galerie, pentru a privi cateva lucrari in care apare ca subiect femeia. Cu suavitatea, senzualitatea si aerul ei misterios.

Ivan Slavinsky

Ivan Slavinsky (1)

Ivan Slavinsky (2)

Ivan Slavinsky (3)

Ivan Slavinsky (4)

Ivan Slavinsky (5)

Ivan Slavinsky (6)

.


, ,

  1. #1 by Mirela on 26/06/2015 - 19:43

    Uneori si tacerea e un raspuns, vad ca nimeni cu comenteaza, probabil fiind muti de admiratie🙂

    • #2 by succesulpe on 26/06/2015 - 19:49

      Mirela iti marturisesc ca sunt absolut convins de asta!

Puteti lasa un comentariu ...

