Cum se incepe o afacere de succes

Vremurile grele fratioare. Grele din punct de vedere economic dar nu si grele in ce priveste creativitatea ideilor in afaceri. Stim bine ca a incepe o afacere este o initiativa riscanta. Se spune ca dintre afacerile mici, peste 50% dau faliment in primii 4 ani, iar restul, foarte probabil vor falimenta in urmatorii ani. Nu si acelasi lucru se spoate spune despre Morris, care si-a propus sa isi casatoreasca fiul.
Il cheama Morris pe fisu si ii spune: -„Vreau sa te casatoresti cu o fata pe care o aleg eu.”
Fiul ii raspunde:-„Bre tata, dar ce, nu sunt capabil singur sa-mi aleg nevasta.”
Morris:-„Bine, cum vrei tu, dar ma gandisem la fiica lui Bill Gates.”
Fiul:-„Ah tata, de ce nu ai spus asa, raspunsul meu este da.”
Morris se duce apoi la Bill Gates si-i spune:-„Am gasit un sot pentru fiica ta.”
Bill Gates„-Fiica mea este prea tanara pentru a se casatori.”
Morris:„-Pacat. Tanarul este vicepresedinte la World Bank.
Bill Gates:„-Ok atunci, raspunsul meu este da.
In final, Morris se duce la presedintele World Bank si-i spune:
„-Cunosc un tanar pe care-l recomand ca vicepresedinte al bancii.
Presedintele:-„Dar sunt deja mai multi vicepresedinti decat este necesar.”
Morris:-„Da, dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates.
Presedintele: -„Atunci prietene, raspunsul meu este da.”

.


, ,

  1. #1 by racoltapetru6 on 28/06/2015 - 9:49

    Un banc bun îți provoacă zâmbetul de câte ori îl auzi.🙂

    • #2 by succesulpe on 28/06/2015 - 10:42

      Ma bucur nespus de mult. Sa ne uram atunci: La cat mai multe!😀

  2. #3 by Poteci de dor on 28/06/2015 - 10:00

    Ai număr de telefon al lui Morris ăsta? Cred că ne-ar putea fi de folos😀

    • #4 by succesulpe on 28/06/2015 - 11:06

      Uite ca la asta nu m-am gandit… Dar il am daca vrei pe al lui Jennifer-Katharine, daca iti poate fi de folos.

      • #5 by Poteci de dor on 28/06/2015 - 11:08

        Dacă şi ea se pricepe la fel de bine, e ok

      • #6 by succesulpe on 28/06/2015 - 11:10

        E doar fiica lui tac-su. gheitz ala… 😀

      • #7 by Poteci de dor on 28/06/2015 - 11:17

        În afară de asta ce ştie să facă? O recomandă talentul în ceva?

      • #8 by succesulpe on 28/06/2015 - 13:05

        Dupa cum s-a dus vorba tac-su a lasat o suma mica de bani fiecaruia din copii si le-a spus ca au datoria sa ii urmeze modelul de a ajunge cineva in viata.
        Mi se pare fair, ca sa citez un clasic 😀

      • #9 by Poteci de dor on 28/06/2015 - 13:10

        Aha, atunci e în regulă. Deşi… ceva îmi spune că n-aş interesa-o prea mult.😦

      • #10 by succesulpe on 28/06/2015 - 13:16

        Ia da-ti cu parerea:

      • #11 by Poteci de dor on 28/06/2015 - 13:23

        Fata e frumoasă, ce să zic…. dar există un dezavantaj în poveste: nu m-am născut băiat😀

      • #12 by succesulpe on 28/06/2015 - 13:48

        Traim intr-o tara libera si toleranta

  3. #13 by 9 on 28/06/2015 - 10:09

    😉 Şi uite cum pilele funcţionează şi pe alte meleaguri.🙂🙂

    • #14 by succesulpe on 28/06/2015 - 11:07

      O mica observatie, asa functioneaza, numai pe acele meleaguri!

  4. #15 by krab607 on 28/06/2015 - 12:34

    Ştii ce remarc eu? Că pe tînăra în discuţie n-a întrebat-o nimeni dacă pe Făt-Frumos îl cheamă Morris. Sau Vasile. Nu? 🙂

    • #16 by succesulpe on 28/06/2015 - 13:13

      Femeile reprezinta intotdeauna motivul pentru care se fac afacerile, nu si o afacere in sine. Parca asa am retinut eu din ce a spus candva un evreu intelept.

Puteti lasa un comentariu ...

