Concertul de sambata – Robert Clark Seger

Nascut in 6 mai 1945, Robert Clark Seger este un cantaret-compozitor, chitarist si pianist american, facut cunoscut cititorilor mei prin intermediul piesei „Like a Rock„, care a folosit ca si coloana sonora filmului cu acelasi nume care il are protagonist pe Nicolas Cage.
Seger cu vocea sa ragusita de rocker batran cu radacini vechi, a scris si inregistrat a multe piese care vorbesc despre dragoste sau femei.
Avand in spate o cariera de peste cinci decenii, Seger continua sa cante si sa inregistreze si astazi.
In anul 2004, Seger fost inclus printre numele celebre de cantareti si compozitori in Hall Rock and Roll of Fame si galeria Songwriters of Fame.
Te invit sa ii ascultam cateva piese, in cadrul concertului de sambata:

Bob Seger – Against the wind

Bob Seger – Night moves

Bob Seger – In your time

Bob Seger – Mainstreet

.


,

  1. #1 by krab607 on 04/07/2015 - 16:44

    Gi, asta am aşteptat! Că mă piedusem printre DJ-ii de mai înainte. Să-mi fie cu iertare, dar nu le am cu muzica de club. Deh…altă generaţie for sure! 😉 Şi ca să te conving , uite, întreabă-mă ce ascult acum, după ce am terminat audiţia la tine. Haide, întreabă-mă! 🙂

    • #2 by succesulpe on 04/07/2015 - 19:17

      Nu se poate. Eu stiu ca toti de aici suntem deschisi spre cunoastere, sau macar facem efortul asta. Dar ia spune-mi ce ascultai tu acolo

      • #3 by krab607 on 04/07/2015 - 19:35

        Draga Gi, se dovedeşte precum că ori auzul meu e cam ascuţit ceea ce se traduce prin „tare de urechi” ori „fondul muzical” la care făceam referire îmi depăşeste capacitatea de înţelegere fiindcă eu ştiu una şi bună :”Muzica iaşte aceea care ne gaghilă urechile într-un mod plăcut.” 🙂
        „Ce ascultai ?” e deja la timpul trecut. Eu răspund la prezent : sunetul ploii. Doamnee…ceee muzică… 🙂

  2. #4 by july on 04/07/2015 - 20:31

    Imi place ,,We`ve got tonight”. O melodie care, pentru mine, este cu dedicatie.😀

    • #5 by succesulpe on 05/07/2015 - 9:23

      Atunci „We`ve got tonight sa fie” pentru readucere aminte:

      • #6 by july on 05/07/2015 - 9:35

        Adica, cand, G.? :)))

Puteti lasa un comentariu ...

